Tuesday, April 5, 2011

Durian Oh Durian.

Salam semua...sana sinun atie tgk org jual durian trutamanya area kg gajah,langkap(tpt2 yg atie g lar..hihi)..mana leh tahankan?..mesti beli gak...batuk pon tinggai sikit jer,boleh la mkn doyan nih!.....asyik tgk org jual jer..tingin gak.sedapnya larrrr...klu buat tempoyak lg best TP sbb MyLaling mmg xsuker bau tempoyak...hasrat dibatalkn..durian nie kami beli sehari sblm ziarah Abg(anak llaki) kat asrama...atie siap kopek semua & isi lam tapaware.....klu kami mkn yg sdp2 nie....mesti ingat kat anak2.sepjg jalan ke Shah Alam.kete berbau dohyan lar....hikhik. sonok tgk Abg mkn dohyan yg atie bwk.... Adik(anak pompuan) dah puas mkn,mggu lps blk bercuti kami beli dohyan lg.Alhamdllh,kedua2 anak dh merasa mkn dohyan..poberet depa.Kt kg gajah mmg musim dohyan nie.....harap2 Apak kt kg ada buat tempoyak tuk anak cucunya..hihi

Posing 2 bijik jer duriannya....sedapnya!

12 comments:

So Shy Lady said...

mabeles!

sy n ank2 mmg gila durian tp t.leh mkn coz hb t.suka baunya

sdih kan ;(

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

la sedihya klu camtu...pasni bwk anak2 jer g makan durian kt tpt org jual tue jer...xyah bwk blk umah..nk wat camna HB x suker baunya.....

Sari Yusa Ibrahim said...

sy suka durian tapi jarang beli... kedekut... hahaha

HomeKreation said...

Menci, menciii, mennnciiii.... kat sini bau duyan pun takda.... tingin nyaaa...

Chik Mimi said...

huwa huwa kita tak balik kampung nak doyan jugak ,tak pe Atie insyaAllah nnti kalau ada jodoh kita jumpa

ain (sweet thots) said...

atie... nak doyan gak... ala... kita lom lg dapat merasa taun ni ...
dah candat sotong nak buat lauk ke?

Kak Rosaliza said...

sedapnya atie..kalo beli kt perak murah tak

Ted said...

aduh teringin nak makan lepuk

cinta siswi said...

waaa..kak atie da chat??alhamdulillah..hehe...duyen..sedapnye..lame siswi xmkn.tetibe trigt arwah tok ayah..he loved to eat duyen..hehe...

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

Yummy tapi kalau rambutan lagi saya terkam kak !


hehe..

cikpuanhady said...

peberet saya ngan suami gak ni.. Zahra tak pasti lagi..agak2 bulan 6 nanti masih ada durian kah?

Jom skodeng :Nak cari handbag LV, Longchamp, souvenir? Meh klik sini

Jom skodeng :Belog Kami : Notre Belle Histoire

Ina Hashim said...

doyan kg gajah mmg meletopsss!!

© Azatiesayang | Templates by : Nurulchumel's Design | All Rights Reserved™