Monday, April 25, 2011

Jemput-Jemput Pisang + Durian.

Salam semua & slmt ptg!.mungkin masing2 dah dok brsilat kat dapur yer?.biasa la keje cam kiter ni mana ada berhentinya hingga mlm.bagi yg ada anak kecik...langsung xberhenti rehat.semoga korang sabar yer..Insallh,ada ganjarannya diakhirat nanti TP kena ikhlas la...jgn dok merungut jer..hikhik.sebenarnya jemput2 pisang + derian nie atie buat masa anak2 balik bercuti semlm.mmg suh MyLaling belikn derian ...dah brkumpul semua,mmg sonok & puashati bila dapat mkn yg sedap2 bersama anak2.tambah la derian nie mmg poberet mereka.ada lbh, tue atie buat jemput2 nie lar.korang jgn mintak lak yer..pinissssssssssss

Yang nie mahai sikit..isinya pon tebal..mmg puashati mkn!

Jemput makan semua...

8 comments:

norlie said...

belum penah rasa durian di kahwinkan dgn pisang ni mesti sedap!

Izan Ishak said...

sedap tu kak...campurkan pisang ngan durian ni blm penah buat lagi. yummmyyy!!!!

kakyon said...

mcm sedap ajer..boleh cuba ni.

lina_pg said...

kak atie,derian tu amek isi jer ke?cam gn pisang,lenyek2 gitu jerr..uish nmpk sedap tu

mokwonik said...

montel2lah duyan tuh! kat sini, biji besar ngalah isi..tetapi rege mahal ya amat! next week lagi meriah yek! anak2 pakat2 balik

mzhany said...

uiishh menarik je tgk ni...umm kena cuba nih

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

salam norlie,izan,kak yon,Linapg,mokwo..makasih singgah.cubalah buat jemput2 derian nie..resepi dr Arwah mak atie sebenarnya....

Kak Rosaliza said...

bestnya atie,,mcm mana rasanya pisang +duyan tu

© Azatiesayang | Templates by : Nurulchumel's Design | All Rights Reserved™