Thursday, July 12, 2012

Goreng Pisang Panas.

Salam.
Dah lama xder n3 masak2 kan?...Nk edit2 gambar pon xblh gak sbb photoscape pon xblh guna lagik.Syian atiekan?Lps servis aritu...semua hilang,nk print resepi pon xdpt lg sbb blm buat format yg baru.
Okey la ptg2 ni kita layan goreng pisang panas...mcm biasa MyLaling suka cicah ngan susu.Entah,atie xgheti nk cicah2 klu mkn goreng pisang.Mkn gitu jer ngan air panas.
Pisang pon xbyk...
cuma sesikat jer,ambik kat CAKROK(bahasa jawa lagikkk) paman MyLaling.Kebun pisang kitaorg habih kena penyakit....yg org heboh2 dulu.
.Semua pokok pisang kat kebun...kena tebang... takut merebak penyakitnya kat pokok kelapa sawit lak.Xder rezeki kan...
Jemput makan semua....


13 comments:

Saya Disini said...

sedpnye..nak sikit

Myra Jay said...

Sedapnya, mujur baru semalam makan ;)

atIEsAyAnGkAmU said...

sedapnyerr....makan goreng pisang petang2 neh...
atie teringin makan cempedak goreng tk dpt lg neh..heheh

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

saya Disini..jauhhhhh,klu dekat dah lama htr sepiring :)

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

Myra..k.atie pon dah lama xmkn goreng pisang walhal ada kebun pisang :D

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

atiesayangkamu...salam kenal.Sama lak nama kitakan?
Emmm..goreng cempedak pon lagggg sedap!

♥LOVE2COOK MALAYSIA♥ said...

Wahhh ada pisang goreng panas2 kat sini! leh join kak Atie??? ;)

Amie said...

Atie.... pertama kali dengar 'cakrok' tu apa, kebun ke, atau apa he he hehh (Jawa yang tak cukup perbendaharaa kata nih).

kak tini (umialya) said...

resepi baru, pisang goreng cicah susu..

fieda said...

sedapnya..cicah susu ye..

anitadiana said...

sedapnya goreng pisang...kat pasar malam tempat ita lama tak ada pakcik yg jual pisang...hubby tie suka cicak susu....1st ita jumpa ne..biasa makan roti canai cicah susu..

Wanieys said...

adeh sedapnyer tgk goreng pisang tu...ptg ni mcm nak buat lah hihi...tu pun klu rajin hahaha

Izan Ishak said...

kak atie... nak pisang grg jugak!!!!

betullah kak.. skrg ni susah betul nak cari pisang. kerepek pisang lagilah tak nmpk bayangnya.

© Azatiesayang | Templates by : Nurulchumel's Design | All Rights Reserved™