Sunday, July 1, 2012

Peminat FM.

Salam Semua.
Dari dulu atie mmg pengumpul FM...klu atie g mana2/adik berdik g mana2....mesti atie kirim FM.Dan yg paling byk..pastinya atie dapati ketika join CGL.
Klu hadiahnya FM...
mmg atie rajen join,mana tau rezekikan.Antara FM paling jauh atie terima ialah dr Dubai,Korea,China ,Singapore & negeri2 dlm Malaysia.
Trbaru atie terima FM dr anak bujang atie lar...yg g rombongan sekolah ke PD(tau ibunya peminat FM!)..terima kasih Abang!
Fm korea tu  pulak,dr rakan blogger & FM dr Thailand serta sarawak tu...dari kawan MyLaling.Terima kasih ya.
Ada sapa2 nak bagi atie FM tak?hihi(ketawa gatai...)





15 comments:

Sari Yusa Ibrahim said...

mehlahhh.. bagi alamat, nanti sy bagi satu...

aneem said...

suke yer k.atie....
boleh tambah koleksi kan hehhehh

kak tini (umialya) said...

peminat FM tegar ek..
email alamat/no phone ke umialeeya@gmail.com..

nnt akak tgk kt pej, rasa2nya masih ader baki, bolehlah akak poskan

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

Salam sari....:D

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

salam Aneem...mmg sukler st ngan FM ni.Sonok bila tgk kat pintu esbok...bersusun jer :D

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

K.Tini(umialya)..betul ke ni?Terima kasih

Tihara said...

saya banyak fm dari cameron..hehe..tengok tak nona baru2 ni..ada orang tu jual fm je kat rumah...nice jugak :)

Norzie hany said...

Suka kumpul FM juga.

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

Tihara...Fm cameron k.atie pon byk gak sbb dulu g bercuti2 kat sana:D

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

NorzieHany..kita serupa :D

Wanieys said...

banyak koleksi FM kak atie....best juga kan klu dpt kumpul FM dari merata tempat ni hihi..kenangan

Che Rosliza Che mat said...

CR tak banyak sangat...Anak2 suka rosakkan..pastu magnet tertanggal hihihi

IeRA said...

Salam atie...

iera pun peminat FM juga. kalau ada lebih2 tu pass le kat sini ye

fieda said...

saya penuh sati pintu tu.huhu..tp dh lama ni tak terima hadiah fm..

ekinashikin said...

kita pon suka kumpul FM kak...bg penuh esbox..pastu jadik mgsa jatuh2 sbb ensuami langgar..hehe

© Azatiesayang | Templates by : Nurulchumel's Design | All Rights Reserved™