Wednesday, September 5, 2012

Kisah Dirumah Kenduri Ipoh

Salam semua.
Maaf la xsempat2 nk ziarah umah kengkawan semua...sibuk memanjg!.Nie nk citer la kisah yg melucukn aka memalukn atie masa kat umah kenduri mggu lepas.
Kononnya nk melawa sakan lar....g la pakai kasut tggi sikit yg ada lam gobok kasut  atie tu.
Wah!masa tu perasan la kasut atie yg paling lawa.hikhik
Tup!tup! tu la nk berlagak sgt....kasut jd koyak cam kat gambar tuh masa ngah jln ke umah kenduri!
Hadoiiii...malunya,
rasanya semua org pandang bawah jer..pandang kasut atie kot!.Masa tu dok jer kat bangku..nk ambik mknan pasti kasutku jadi tumpuan!
Lepas tu anakbuah MyLaling tanya lar....dia ada kasut spare kat lam kete(saiz kaki kami pon sama).Atie okey aje la dr pakai kasut putuskan.
Bila dia bwk plastik isi kasut 'baru'...mak aiiiii..selipar buruk rupanya!.Trpaksa la pakai gak...dressing bkn main tp kasut?nan adooooo...
Anakbuah,biras & kluarga kakakipar dok pakat gelak sepjg jalan nk balik tu...
syian atiekan?


Nie la seliparnya....

16 comments:

ummiross said...

hehe..ummi yang baca ni pun tersengih2 ni atie. Ye lah kadang2 perkara nak berlaku,mana kita nak tau kan, sabau je la, hik!

izan mama mia said...

huuhhu..kesian kak atie...pengajarannya..kena simpan satu atau dua pasang kasut dalam keta untuk tujuan kecemasan...

Qasey Honey said...

ala siannya Kak Atie..pengajaran jugak tu...hehe..kasut kalau lama sgt tsimpan dlm gobok mmg akan jadi gitu..kat bonet kete mmg byk QH sediakan kasut spare takut tkena gitu..penah jugak tjadi kasut bru beli n bru pakai tp dh tputus pulak talinya...haru tak jadinye...

Aida78 said...

salam nak senyum jugak tapi penah kene jugak...ye la kasut yang kita jarang guna pastu bila nak guna reput pla.sbb tu jgn simpan kasut lelama kene pakai selalu hik2....teringat juga sbb aida pun penah kene juga mcm ni...

IntaNBerliaN said...

hihii.. sy pun pnh ada pengalaman cam kak tie ni.. mmg malu kan.. tp bila dah lama2, ingat2 balik rs kelakar lak.. hehhe

EmbunRosaliza said...

Assalam atie, heheh kelakarkan bila jd mcm ni, rasanya kasut tu tersimpan lama tu yg jd senang tercabut tu

nuyui a.k.a miss YUI said...

alahai kak..cian plak tgk..hihi

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

Ummi Ross#
Mmg xjangka akan trjadi,skrg mmg ada simpan kasut spare lam kete :)

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

Izan#
Kita opg pompuan ni kena buat camtu la rasanya..hihi

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

salam QH#
Agaknya lar sbb dah lama akak simpan tu dlm kotak...lam gobok kasut...
Ari g kenduri tu pulak teringin nk pakai ...nasib k.atie la kan :)

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

Aida#
Pernah kena gak ya?hikhik.Ingat k.atie sorang jerrrr
MMg memalukn..rasanya semua org pandang :(

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

Intanberlian#
Dressing dah lawa2 tp tang kasut..kantoiiiii...

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

Rosa#
Mungkin la..atie jarang pakai sbb tinggikan.aleh2 aritu tingin lak nk pakai....

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

Nuyui#
MMg syian....sibbaek k.atie tak cal yui suh htr kasut spare.hikhik

Sari Yusa Ibrahim said...

cete bab kasut ni saya memang banyak pengalaman buruk... hihihi

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

sariyusa#
Oh ya ker?K.atie br pengalaman pertama ni..maluuuu dik oiiii!

© Azatiesayang | Templates by : Nurulchumel's Design | All Rights Reserved™