Wednesday, September 19, 2012

WORDLESS WENDNESDAY

Sayuran pon ada kembar gak!


36 comments:

Zana Adieyza said...

wah, kembar! kalau dapat anak kembar syok gak kan.. hehehe

Falsya said...

wahhhh..timun kembar..;)

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

Zana#

KLu k.atie dpt anak kembar..kenduri 3 hari 3 mlm lar..Syok sgt!hihi

|| NaFiRaa || said...

pertama kali tengok timun kembar siam.. selalunye tengok pisang kembar siam jek~

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

Falsya#

Klu org dulu2 kata klu mkn sayur/buahan kembar ni...nanti dpt baby pon kembar gak.
Logik ker?Emmmm.....

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

Nafiraa#

kawan HB yg kasi..dia ada kebun sayur-sayuran ni :D

Nurul a.k.a Riko said...

Kak Atie...jarang jumpa timun berkembar nie...alhamdulillah..rezeki tu namanya.

nuyui a.k.a miss YUI said...

comel2..hihi.

kakcik said...

Kalau makan, boleh dapat anak kembar tak?:)

ieda said...

ada kak ..
specially timunn
saya selalu jumpe ;))

Kesuma Angsana said...

nak anak kembar kena mkn benda2 yg kembar cam ni hehehe

Kak Nik Ja said...

Subhanallah...mcm2 yek! akak kalau dapt pisang yang kembar tuh akak akan beli...cukup suka tengok!

fieda said...

ye la kan kak..bkn manusia jer..

maaf kak atie lama sy tak komen sini...sempat menjenguk jer..biasalah saya ni kdg ada mood kdg takder mood.

~~zana@pb~~ said...

Dah lama akak tak jumpa benda2 kembar mcm ni, dulu selalu jumpa pisang dan telor.

TeacherAzimah said...

org kata klu mkn sayur kembar ni blh dpt anak kembar nnt. tp toksah percaya lar, tu semua kan ketentuan Allah SWT :-)

Norzie hany said...

1st time tengok timun kembar.

LinRosly said...

Assalamualaikum Atie Sayang :D
Kalau dulu mak Kak Lin kata sayur-sayuran atau buah-buahan yg berkembar tak boleh makan nnt dapat anak kembar siam...tak taulah entah yer ke tidak.

fiza said...

Klo dapat anak kembar lagi best kan.

inazamri said...

jarang jumpa dah timun kembar2 camni.dulu2 takut nak mkn timun ke atau makanan kembar2 camni coz takut dpt kembar melekat cam timun tu hihi.logik ke makan makanan yg kembar2 dpt anak kembar hahha

EmbunRosaliza said...

Assalam atie, rasanya pun baru pertama kali tgk timun kembar mcm ni, kalo pisang mmg jumpa sokmo heheh.

Izan Ishak said...

salam kak atie...

selalu izan tgk pisang aje kembar. pestime tgk timun plak yg kembar.

IntaNBerliaN said...

xpnh nmpk lg timun kmbar... pisang tu biasa lah :-)

Nisa Greennnpanda said...

kmbar siam lak timun nie ye.. >_<

LiYa HaNiF :: said...

bestkan kalau ada anak kembar...

Kak yon said...

akk klau jumpa benda makanan kembar memang tak akan makan. Takut dpt anak kembar..

Masya said...

PERTAMA KALI TGK.. SAMPAI 3 PULAK TU...

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

timun kembar pestime tgk..klu pisang tu penah la hehe

Cho Zila said...

kembar jgn tak kembar.. makan tak timun kembartu...

D'aNie said...

Syoknya ada anak kembar 2kali beranak ja dah cukup 4org dah..heje

TiranaAduka said...

lama dah x nampak! Hari ni ia kembali

TiranaAduka said...

lama dah x nampak! Hari ni ia kembali

ummiross said...

Atie..banyaknya kembar tu. Agak2 ada beza tak rasa timun kembar dengan timun tak kembar ni ek?

JaSSNaNi said...

banyak plak timun kembar tu ek.. mcm2 kan.. kuasa allah..

Che Rosliza Che mat said...

Selalu jugak tengok kat pasaraya...

TiranaAduka said...

pekabr sis?

TiranaAduka said...

pekabr sis?

© Azatiesayang | Templates by : Nurulchumel's Design | All Rights Reserved™