Wednesday, September 19, 2012

Roti Arab & Kuah Kari

Salam di pg rabu!
Pg2 lagi hujan dah turun mencurah2 kat sini....sejokkk(cam rasa nk tarik selimut balik..hihi)tp tanggung jwb sebagai seorg isteri WAJIB ditunaikn.
Menyediakn sarapan tuk MyLaling seblm g keje...lega bila dia kuar umah dgn perut yg kenyang.Sarapan kami arini...roti arab & kuah kari(isi daging sikit jer)
Alhamdllh,rezeki kami hari ini.Dah lama xbuat n3 msk2kn?...sbbnya atie selalu kuar & pastinya kami pon mkn2 kat luar .Dapo pon xberasap la jgk!
Tghari kang blm plan nk masak apa....kena tinjau2 lam esbok..nk g pasar cam malas hujan2 ni.
Emm,....jemput mkn semua...Bismillah


18 comments:

nuyui a.k.a miss YUI said...

sedapnnyaaaaaa..

Saya Disini said...

sedpnye..teringin la

Che Rosliza Che mat said...

sedapnya...roti arab tue kak tie buat ke?

Rai Ourkizuna said...

amboi...nampak sedap..kak atie buat sendiri ke roti arab tu..?

ieda said...

sedap nie
makan lak ngan kari
memang kena lah kak ;)

Myra Jay said...

Sedapnyerrrrr, dah lama tak makan roti arab nieh :D

Ina Hashim said...

nyam nyam...sedapnya makan time hujan2 nih

inahar ali said...

salam rindu atie..akak pun nk tumpang bekfes roti arab gak kt sini ek!!

Acik Erna said...

assalam atie..nampak sedap roti arab tu,,lapa la pulak perut n acik ni..he he

KhaiRin : anies said...

xnk jemput kami ke?

|| NaFiRaa || said...

roti arab buat sendirik ke kak atie??

kak tini (umialya) said...

nakkkkkkk

Kesuma Angsana said...

bestnyer

Qhaifa Nur said...

suka..suka cicah dgn kari....

fieda said...

saya pernah gak kak mkn roti ni..lembut kan..saya cicah dgn sadin..

LinRosly said...

Assalamualaikum Atie Sayang :D
Sedapnya makan roti arab...tak ajak Kak Lin punnn! Bertambah2 sayang Laling tu...dapat isteri yg rajin mcm Atie ni..

IntaNBerliaN said...

sedap plak nmpk roti arab tu :-)

TiranaAduka said...

lapo la pulak

© Azatiesayang | Templates by : Nurulchumel's Design | All Rights Reserved™