Monday, September 24, 2012

TERIMA KASIH SEMUA.

Salam & selamat malam semua.
Trlbh dahulu atie nak ucapkn TERIMA KASIH byk2 kpd kengkawan(tak dpt atie senaraikn kat sini...ramai!) yg bertanya kabar & mendoakn kesihatan anak llaki atie yg pengsan kat asrama khamis lepas.
Jasa & budi kalian yg mendoakn...semoga Allah sahaja yg dpt membalasnya.Terima kasih kerana prihatin & sudi membaca n3 atie yg pjg lebar tu.
Naluri seorang ibu
 yg paling risau bila musibah berlaku kpd anak2 atie...duduk brjauhan lg membuatkn atie separuh nyawa memikirknnya tanpa diberikn penerangan detail oleh ustaz yg mengkabarknnya  berita trsebut.
Alhamdulilah,semlm Abang telah selamat kami htr ke asramanya semula...kesihatan Abg pon semakin baik.Bkn main berselera mkn sepjg berehat dirumah.
Tak lupa atie berikn air glukos & vitamin sebagai tambahan(terima kasih puan doc  KAK INA atas nasihatnya.
Walaupon sebak dihati ...melepaskn Abang pulang ke asrama tp demi pengajiannya,atie kena tabah.Semoga Abang di dlm perlindungan ALLAH selalu.
Aminnnn



9 comments:

Angah said...

alhamduliilah kak,itula naluri seorang ibu,...smoga abg terus sihat selalu....

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

Angah#

Terima kasih.Gitulah perasaan setiap ibu2kan...

IntaNBerliaN said...

alhamdulillah... bila dah sihat sepenuhnya lega sikit kan

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

IntanBerlian#

Alhamdulilah,Ina.Dah slmt sampai ke asramanya pon.Semoga xder la apa2 berlaku yg merisaukn kami lg.Aminnn

sal ya said...

naluri ibu macam tu la. hopefully abang sihat2 je.

Myra Jay said...

Alhamdulillah anak kak Atie dah sihat...

TiranaAduka said...

ehem...pekabar

Ummu Muhammad said...

sakit nk jd alim ulama

p/s : jgn lupe bawak kami ke syurge juge ye abg al-hafiz!

p/s lg: k.tie mintk die doakkan muhammad n abdullah dgn adik2 mereke kelak mcm die ye ;)

Che Rosliza Che mat said...

alhamduliilah....abang dah sihat ya...

© Azatiesayang | Templates by : Nurulchumel's Design | All Rights Reserved™