Wednesday, September 26, 2012

Majlis Bacaan Yasin & Solat Hajat SABDA.

Salam
Cuaca pg ni mmg mendung ....atie ada la jgk membasuh kain tp xbyk la.Mana la nk sidai nih!.Berkenaan dgn tajuk n3...
SABDA  telah mengadakn majlis bacaan Yasin & Solat hajat utk pelajar2 calon PMR trmasuk la anak atie...Adik.
Alhamdulilah,kami sempat menghadirinya walaupon pd ptgnya g ke Batu Gajah ada urusan.... MyLaling bwk kete cam Formula 1 lar (^_^)
Kebetulan Abang(anak llaki) masih berehat kat umah...sempat la jg dia menghadiri majlis trsebut.Semoga kedtgan abgnya akan pencetus semangat tuk Adik.
InsyaAllah,9-11,15-16 Oct Adik akan 'bertempur' didewan peperiksaan.
Doa atie sekluarga semoga Adik dipermudahkn,ditenangkn hati & mendpt keberkatan.
Aminnnn


p/s:Biasa klu anak2 exam...ibu la yg paling susah hati & tak tenteram kat umahkan?Klu atie anak exam bulanan pon risau gak (^_^)

17 comments:

JaSSNaNi said...

assalamualaikum atie...
kat sini dah hujan lebat pun.. tapi skrg dah rasanya renyai2 je.. berpayung sakan nak turun kete tadi.. mmg lebat.. hihihi alhamdullillah.. hujan di bumi allah ni... :) syok sejuk sket..
9hb oct start PMR... anak sulung nani pun.. semoga hati mereka tenang dan terang menjawab soalan.. insyaALLAH.. :)

Tihara said...

moga semuanya dipermudahkan..good luck utk anak2 yg ambik exam tahun ni..insya Allah :)

Nisa Greennnpanda said...

owh, same la ngan adik sy..PMR gak, hehe.. moge diorg sumer dpt jwb exam ngan baik2 je.. ^_^

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

jassnani#
Semoga anak2 kita dipermudahkn menjalani exam PMR & mendpt kejayaan yg cemerlang.Aminnnn

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

Tihara#

Aminnnn...semoga pelajar2 yg ambil PMR tahun ni semuanya berjaya.

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

Nisa#
Oh ya ker?Good luck tuk adik nisa gak ya.Semoga mereka semua tenangggg...

Cik Anita said...

salam..lama dah tak singgah sini. Ouh anak kak Atie kat SABDA rupanya, dekat lah dengan rumah saya tu.. :)

Rai Ourkizuna said...

good luck adik..semoga dapat menjawab dengan baik dalam pmr..

mendung2 ni tidur sedapkan kak atie.. hehe..

duniafana said...

PMR ni penetu sekolah yang baik atau yang terbaik...semoga berjaya

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

Cik Anita#

Dok kat mana Ya?

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

rai#

Terima kasih atas doanya.Aminnn.Mendung2 xdpt la nk tido sbb byk kejeeeeee nk dibereskn:)

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

Duniafana#

Terima kasih.Semoga semua calon2 MPR semuanya berjaya dgn cemerlang.Aminnn

adyna said...

salam kak atie..

semoga adik berjaya menjawab exam nnt n beroleh kejayaan..

amin

Che Rosliza Che mat said...

betul tue kak tie...anak saya masih kecik lagi yg sulong tahun depan darjah satu..kalau exam cuak jugak..

Qhaifa Nur said...

gud luck buat adik..moga dapat jawab soalan dgn tenang....

Acik Erna said...

assalam atie abang masih cuti ye..hero bungsu acik pun ada dirumah..cuti juga..demam.
semoga adik berjaya dengan cemerlang dalam peperiksaannya nanti

fieda said...

asyraf punya sekolah pun aritu ada buat gak kak utk calon2 upsr.

© Azatiesayang | Templates by : Nurulchumel's Design | All Rights Reserved™