Thursday, May 2, 2013

IKan Bakar Berempah Dalam PEMANGGANG AJAIB

Salam semua..
JANGAN LUPA PROMOSI PEMANGGANG AJAIB SEDANG BERLANGSUNG SKRG!!
Berminat blh email/pm seperti yg trtera kat n3 kat atas nunnnn (^_^)
Sebenarnya ....
gambar ni adalah hasil mskkan customer pemanggang ajaib atie.Atas keizinan beliau atie kongsikn disini.Thanks Kak Hamidah!
Yg penting kerja2 memsk jadi lebih mudah tanpa mengotorkn dapur anda
Nak cuci pon mudah....
tak yah nk menonyoh2 bagai ngan berus dawai tu...Masak apapon...
MMG TAK MELEKAT


11 comments:

Acik Erna said...

assalam atie..mudah dan sedap..

Nieyl said...

adeh..sedap nyer....

aanie said...

memang kena bungkus ngn daun pandan ke kak?

aanie said...

eh, salah..daun pisang...hehe...

Sweetmama said...

sedapnye, igtkan ada resepi sekali td..

JaSSNaNi said...

best kan.. pemanggang ajaib ni mcm2 leh buat..

Rai Ourkizuna said...

saya ada teringin gak pemanggang ajaib ni.. tapi tunggu green lite dr encik husband.. kalau dpt green lite saya roger akak ya..

Ibu Lala said...

Senang sgt pakai pemanggang ni. Masak pun sama rata. Cumanya kat KL ni susah nak dapat daun pisang.

Kakzakie said...

Seekor tu utk kakak ye atie:)

mamawana said...

Assalam,

Cepat dimasak dan pastinya enak banget.

Yantisa said...

sedapnya .. mmg berbaloi beli pemanggang ni

© Azatiesayang | Templates by : Nurulchumel's Design | All Rights Reserved™