Thursday, May 16, 2013

Kami Ke KEDAH

Salam semua..
Ini kisah kami ke kedah lagi Jumaat lps....
seawal pukul 8 pg kami dah bertolak sbb...xder plan nk nginap kat sana.
balik hari tu jugak.
Sampai di kedah kul 12 tghari(laju tak Mylaling bawak kete?(^_^)
Sbb ari Jumaat....
Kami singgah ke Masjid Negeri utk MyLaling & anak llaki atie bersembahyang Jumaat.
Firstime sampai ke Masjid Negeri...sampai  sembahyg kat luar jemaahnya!
Pas Sembahyg baru la g mkn2....pusing2 kat pekan Alor Setar
Tingin nak g Pekan Rabu..
Jenuh la pusing2...call rakan blogger yg dok kedah
Ieta & Lyana nak tau lokasi Pekan Rabu ni
Tapi tak sempat jumpa depa la.
Akhirnya jumpa gak!
Pastu g ke Star Parade...sbb nak beli jajan sikit.
Tak berapa bsr sgt...tp blh la nak bersoping.
Dlm kul 4 lbh kami bergerak pulang ke Perak semula
Alhamdulilah,
Slmt sampai  ke rumah dlm pukul 9 mlm.


 Soping jajan kat sini jerrrr

 Masjid negeri...syian ada yg bersembahyg kat luar dlm panas terik!

 Jumpa gak Pekan Rabu!

11 comments:

Nad MamaZN said...

Gi pekan rabu beli apa kak? :)

Khai♥Rin : anies said...

wahhh JJCM gitu ye kak...

p/s harga tiket yg sy beli tu cuma RM18 je..plg mahal kalau x silap RM150++

Falsya said...

dh lama dh falsya xgie kedah...hehe

Rai Ourkizuna said...

pi kedah memang kena singgah pekan rabu.. rugi kan kalau tak pi.. hehehe..

Qhaifa Nur said...

dari jauh atau dekat, pekan rabu mesti ramai yang singgah...

Sayangku Zie said...

lama tak i pekan rabu..

Masya said...

seronoknya.. pg kedah ...

syiela said...

wah rajinnya.. dari jauh tu ke kedah :)

Nadz Nazharzan said...

Assallamualaikum kak Atie..
wahhh..gi jalan2 yer sambil2 jumpa rakan blogger.. Banyak memborong ke kak?

umiyumi said...

Salam Kak Atie,
Bestnye ke Pekan Rabu.. umi suka makan kat situ, nasi ayamnya sedap. laksa pun sedap.. :)

Yana Shaiful said...

Bestnya Kak Atie p kedah^^..rindu pulak nk blk kedah..yana klu p pekan rabu wajib kna mkn bihun sup kat situ..sedap sgt ^_^

© Azatiesayang | Templates by : Nurulchumel's Design | All Rights Reserved™