Thursday, May 23, 2013

Juadah Hari Ini

Salam semua..
Antara juadah yg sempat atie masak hari ini disamping lauk2 yg lain.....Gigih masak rendang & buat Triffle utk dinikmati oleh anak2 yg akan balik bercuti mulai hari ini.
Dari pg tadi kelentang kelentong kat dapo...
Kena cpt masak arini sbb nak ambil Adik kat asramanya
Balik nanti dah letih..malas lak nk kedapo.
Ni dah masak semua..mudah sikit.
Kpd kengkawan yg menjemput anak2 kat asrama hari ini
Semoga perjlnan korang semua slmt.
Hati2 dijalan raya...
tambah2 esok cuti wesak,mesti ramai yg mengambil kesempatan balik bercuti ke kg.
Harap2 jalan tak JAM!


...
Rendang daging...atie klu buat rendang suka isi byk daun limau purut...wangiiii jer 

9 comments:

Fiza Rahman said...

Sedapnya.

Sury Abil said...

Semua dh siap senang hati kan....blh le rehat di petang hari...:-)

syalinda johari said...

wahhhhh sedapnyaaaaaa

Aida78 said...

salam aida pun suke kalau bubuh daun limau ni sbb wangii jugak....

izan mama mia said...

sedapnya... pandai kak atie masak

Tihara said...

sedap la triffle tu, teringin

Bbwana adienia said...

salam kak..

terliur ni tengok triffle akak yang menggoda tu..

nik ros said...

sedapnyer rendang daging. lama dah tak makan.terliur la.

intanfirdaus247 said...

sedapnya...intan suka sungguh tgk rendang daging tu

© Azatiesayang | Templates by : Nurulchumel's Design | All Rights Reserved™