Sunday, May 19, 2013

TAWARAN MENARIK SEMPENA HARI IBU!!

Salam semua...
.SEMPENA HARI IBU yg bakal menjelang nanti...
Apa salahnya  kita hadiahkan  PEMANGGANG AJAIB ini utk mereka...
Tak trnilai harga kasih syg mereka dr nilai harga pemanggang Ajaib ini
Pasti hati mereka sgt gembira & bahgia! 

Dptkn PEMANGGANG  dgn harga yg menarik SEMPENA HARI IBU!!! 

Berminat?Pm atie....KAK YANG

ATAU
EMAIL:azatie_sayang7071@yahoo.com.my


TAWARAN MENARIK MENANTI ANDA!!!!

11 comments:

HALAMANKU said...

Salam rindu kak Azatiesayang... lama rasanyer tak berbloging neh... akak sihat? nampak seronok n moga business akak terus maju.. he he he

intanfirdaus247 said...

berapa rm kak atie? nnt saya leh kabar kan kat kawans aya

ieda immi said...

wahh memang menarik ! ;)

Ibu Lala said...

Menarik menarik.

jaakechik said...

ermmm berapa harganya tu kak? bagitahu la, nanti boleh jaa bgtahu kwn2 @ family, kot ada yg berminat.... sbb kalo murah jaa pun nak beli jugak... hihihi...

mamaqari said...

salam kak,
pm sy harga bule? mamaqari@gmail.com

Lynn Damya said...

salam, akak..sy berminat..tp kan, mcm mane nk masak guna benda ni ea? maksud sy, klw beli, ade dpt manual cara nak masak ke, cara nak kukus tak? hehe thank you (n_n)

hana said...

salam kak.atie... aritu dah rembat size yg besar pula.. tamak tak cukup yg kecik.. nak bako kambing agaknya.. hihihihi

Sury Abil said...

Kite ada gak ni tapi vantage..femes gak yg ni skrg..ada gak dh iklan kat tv.

Kesuma Angsana said...

mmg menariklah tp dah ade hehehe

BUNDA a.k.a KN said...

assalam,

memang banyak kegunaannya..menarik

© Azatiesayang | Templates by : Nurulchumel's Design | All Rights Reserved™