Tuesday, June 14, 2011

Adik Balik KeAsrama,Abang Tukar Sekolah.

Salam di pagi selasa....Alhamdllh,anak2 dah slmt kami htr semula ke asrama.walaupon hati mmg sedih sbb lama mereka bersama atie dirumah!....sayu rasa hati bila mereka bersalaman & mencium atie.Semoga tenang & terang hati anak2 atie dlm menutut ilmu.AminSemlm gak br menghtr Abg(anak llaki) ke sekolah barunya di Meru.pengalaman & suasana di tpt yg baru tuk anak atie...semoga dia cepat menyesuaikn dirinya dgn rakan2 yg baru jgk.bagi atie rasanya Meru dekat sikit brbanding ngan di Shah Alam dulu.Insallh,hujung mggu nanti kami akan menjenguk Abg di sana....bkn apa risau gak.biasa la naluri seorg ibu,memikir ttg anak2 sahaja....

10 comments:

kakchik said...

Assalamualaikum kak atie. Biasanya begitulah perasaannya bila nak berpisah apatah lagi dengan anak2 tersayang. InsyaAllah Allah dengar doa kak atie. Amin.
Kenapa abang bertukar sekolah kak?

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

salam kak chik...mmg sebak rasa hati.anak cuma sepasang ALLAH anugerahkn..bila brjauhan mmg sedih.Amin.

~~zAnAfAhMi~~ said...

Kesian Atie, teman 'bergaduh' dah sekolah semula. Kalau akak pun mcm Atie juga, tak boleh jauh dari anak walaupun dia tidur rmh neneknya....rindu nak menjerit, nak soh gosok gigi, cuci kasut dll...hehe...akak ni ibu yg kecoh skit..

kakchik said...

Sabar ya kak atie. Tentu anak-anak pun rindu kat akak.

NURUL AINI NORAZMAN said...

InsyaAllah,.
anak2 akk mesti ok je semua kat sana,. diowng pon mesti ingt harapan ibu dia kat diowng,.

Sementara tu jom kak main game kat blog aini, teka gmbr je,.=))

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

salam k.zana ..betul tue tp atie jarang menjerit ngan anak2 sbb masing2 dah bsr..hihi.biasa ibunya bising suh kemas tpt tido jer..dok melingkar atas katil..
Bkn apa kak...depa dh blk asrama,umah jadi sunyi bila HB g keje.

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

salam kak chik.mmg rindu rinduan la kami tambah si bongsu tue..klu dah nk balik asrama..mula la manja bkn main ngan ibunya nih!

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

Salam Nurul..Insallh,semoga mereka berjaya didunia & akhirat.Amin

Sofya said...

harap saya kuat macam akak..
skrg anak nak dok umah tok dia pun dah rindu tak kepalang ini pulak dok asrama..

♥ Che NamNam ♥ said...

kenapa tukar sekolah pulak kak,sekolah lamer tak ok yer..

macam tue lah kan kak,naluri ibu neh memang sentiasa risau ater maner tak kener sakit jantung darah tinggi segala..

© Azatiesayang | Templates by : Nurulchumel's Design | All Rights Reserved™