Tuesday, June 14, 2011

Goreng Pisang Jer!

Dah namanya balik kg..pisang mesti adakan?.layan minum ptg kami iaitu goreng pisang nangka yg atie goreng 5 biji jer..pastu belah 2 jadi la banyak..hikhik.jadi la buat makan berdua,spt biasa MyLaling mesti suh amik susu nak buat cicah.mana dia belajar cicah camtu pon atie xtau.jom layannnn...

8 comments:

zarin said...

sedap tu..nak nak lagi pisang nangka goreng....my feveret tp susah tul nk jumpa pisang nangka kat sini

♥LOVE2COOK♥ said...

Akak...nak pisang goreng!! Lama tak makan...pisang nangka tak pernah jumpa pun. Hehehe..

aNiM said...

sedapnya.
saya pun balik kampung haritu mak bagi pisang. tapi pisang tanduk.hihi.

dulu masa study ada kawan saya suka makan pisang goreng cicah susu.saya suka cicah sambal kicap :)

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

salamzarin..mmg ssh jumpa pisang nangka..harga pon mahal.

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

Hi Love..kat kg byk org tanam..kat bandar ssh nk jumpa..mahal lak tu

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

salam anim...dulu pernah beli goreng pisang kat KL,depa kasi sambal kicap!.time tue mmg k.atie herannnn sgt..hikhik

♥ Che NamNam ♥ said...

erkk sedap ker cicah susu,pestime dengar neh..cicah sambal tuh biasa gak dengarr..

alinac lover said...

tok yong hari ni buat cokodok dgn durian..adeh xleh nak telan hehehe

© Azatiesayang | Templates by : Nurulchumel's Design | All Rights Reserved™