Friday, June 3, 2011

Kek Gula Hangus & Ke Billion.

Salam semua...slmt pagi dihari Jumaat yg mulia ini.Alhamdllh,dah semggu anak2 kita bercutikan?...ada berbaki lagi 1 mggu tuk mereka bersama2 ngan kita bagi yg anak dok asrama la.sebenarnya xder la nk citer apa cuma mlm tadi kami g Supermarket Billion...satu2nya supermarket yg ada di area Bagan Datoh .sebenarnya atie jarang masuk Billion nie...bkn nk beli apapon.saje jalan2 ngan Adik,Billion nie nie xder la bsr sgt..2 tingkat jer...bole la nk beli brg2 dapo ker?.balik dari Billion buat la kek gula hangus nie(snap gambo kek br masuk oben..).Dah siap msk..malas lak nk snap..hihi.layan gambo jer la yer..Daaaaa
baru masuk oben...

Snap dr lam kete jer...

4 comments:

So Shy Lady said...

sama lah sy, dah masak trus ngap t.smpat nk snap ;P

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

salam shylady...bkn terus ngap tapi malas nk snap..bateri kamera 'kong'!!

Sofya said...

pernah singgah sekali billon ni.. tu pun masa wat banci penduduk area tu dulu

kasihredha said...

sure sekejap je habis kan...sebab anak2 kat asrama ada kat rumah:)

© Azatiesayang | Templates by : Nurulchumel's Design | All Rights Reserved™