Friday, June 17, 2011

Menu Hari Ini

Salam & smt tghari semua.Alhamdllh,rezeki tuk kami berdua hari nie.yg jenis berkuah2 nie mesti ada tuk Mylaling & yg pedas2 tuk atie lar.Klu xder pedas & sayur mmg atie xder selera nk makan.kami pon dah slmt menjamu selera & MyLaling pon dh g masjid tuk sembahyang Jumaat.jom layan menu atie ,arini xder resepi yer sbb lauk pauk nie mmg korang pejam mata jer blh masakkan?hihi.Daaaa..

20 comments:

kakngah said...

sup sayur.. mengancam. meriah dgn tahu.. yummeh!

fieda said...

alamak kak atie....mengiurkan.....

Chik Mimi said...

meriahnya menu atie walaupun makan berdua,heheh a ah serawa tu = pengat = kolak hehehe

anymz said...

sedapnya lauk sempoi cenggini kan atie:)

Acik Erna said...

atie..sedap tu atie..ada sop dan ada sambal tumis..akak pun macam tu..kalau ada sop..mesti nak ada sambal baru ngam rasanya..

K.Nor said...

utk k.nor sambal udang dgn ikan goreng aje pn dah cukup atie.. tu banyak lauk ati tu :)

Ida,Japan said...

emm...sedapnyer k'atie..byk lauk tu..meriah nmpk, sedap2

PUTERA2PUTERI said...

akak...menu tu betoi2 menyelerakan la.....nk lunch kt umah akak lah ari ni hehehehe

ijayuji said...

Salam kak atie dtg lagi, ha ar meriah jer lauk akak tp yg paling kita suke sup sayur tuu :D suke makan sayur :D

quinnie said...

rajinnye...byk tul lauk dia....kita tak penah makan cendawan goreng...dulu penah terkena makan byk sgt sup cendawan sampai berangin2 badan...lepas tu terus takutss...hehhehe

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

salam K.Ngah mkn lak panas2 sup nie mmg bestkan?

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

salam fieda..lauk simple jer

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

salam mimi..mmg pelbagai menu tp semuanya k.atie msk sikit2.ngam2 sampai mlm..

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

salam k.anim...yg simple lg best TP xder sambal belacan jer..hihi

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

salam K. erna...atie nie klu mkn kena ada yg pedas2..br best!

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

salam k.nor..ala ngah rajen kak!hihi

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

salam Ida.lauk org kampong jer Ida..jemput mkn!

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

salam ieta..jemput makan!

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

salam ika..k.atie suker kutip tauhu yg lam sup tuh!hihi

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

salam quinnie...poberet kami sklurga cendawan nih!

© Azatiesayang | Templates by : Nurulchumel's Design | All Rights Reserved™