Saturday, June 25, 2011

Keripik Nangka

Salam & selamat berhari minggu!.Mggu nie atie xder ziarah anak2 kat asrama...Adik sibuk katanya,Abg lak,Insallh mggu depan g ziarah lg.wah!pagi2 atie dah suh korang layan keripik yer?.Sebenarnya,keripik nangka nie antara buahtgn dr kawan MyLaling yg g bercuti ke Indonesia.sedap gak keripik nangka nie...bau & rasanya mmg x 'lari' dari buah nangka yg original tp keras sikit.heran gak sbb kat mesia xder kan/atie x pernah jumpa lagi kot.jom makannnn..

8 comments:

kakchik said...

salam akak atie. kakchik pun tak pernah dengar atau lihat keripik nangka ni. nampak menarik tu. kreatif juga org indonesia ni menghasilkan makana kering dr buah nangka ni. macam terbau-bau je hehehe

deqlis said...

kerepek nangka?? tak pernah nampak jugak..nie 1st time tau ...indonesia ngan siam mmg kreatif bab2x makanan nie..:))

Amie said...

tie,
sedapkan kerepek nangka, kak amie biasanya beli di cosway, seco'et je isinya....

Vivi Lim @ Mrs.Nurulazmi said...

Salam ziarah,kak atie.
kelihatan sungguh menarik keripik tu..tak pernah jumpa kan kat malaysia ni..=0).

Kaz said...

Salam kak atie, Kaz biasa mkn kerepek nangka ni, beli kat cosway jugak rasanya. Tp yg kak atie mkn ni npk lebih sedap. Teringin pula nak mkn kerepek nangka pg ni.

♥ Che NamNam ♥ said...

ok first time dengar kerepek nangka.ini seriyess..!!

ummu muhammad said...

mcm sedap je tengok...bentuk nangke sungguh ;)

Azmi said...

Saya pernah beli di Indonesia harga 150g 22000 Rupiah...Di Malaysia pun ada yang buat kerepek nie.....

© Azatiesayang | Templates by : Nurulchumel's Design | All Rights Reserved™