Sunday, June 26, 2011

Apa Korang Nak kata kalau Kena Camni?

Adussss..ptg nie nk bebel sikit(wah!dah pandai bebel atie yer?),Bkn apa..kdg2 geram gak ngan jiran depan umah atie nie.Bygkan blh dia sidai baju dalam & seluar dalamnya cam gaya kat bawah tuh!.atie lak yg malu ngan MyLaling...(jiran depan umah atie melayu..tp 'J').awat la camtu perangai,xmalu ker ngan org yg lalu lalang depan umah?.umah atie nie depan jalan utama kat taman nie.cuba la sorok2 sikit.atie pon klu sidai benda2 camni..sorokkan bwh kain batik yg atie sidai.malu oooooooo...apa kata korang???
pic dr pakcik google

34 comments:

ummu muhammad said...

aduhaiii lemah imannn tiap2 ari tengok..atie 'j' tu stand for ape? kesiannyer jiran2 tetangge..die ade anak tak?kalau petang2 anak die main dgn ank atie..pesanlah kat anak die..aduhh ni mcm zaman jahiliyah sangatlah tie ;(

Anna Qawina said...

humaannnggaaiii..terbelalak bijik mato org yg lalu lalang nih kak..haha..aduusss..tak reti malu ke dia ek..

quinnie said...

atie...ni kalau zaman skolah..mesti duk kata...byknyer sotong kering...berkaler2...heheheh...saya pun jenis segan nak sidai secara terbuka cam ni....tak takut ke kalau ada lelaki yg jenis giler sex tengok ke...tak pasai2 je rumah jadi intipan dia tiap2 hari...

Sue said...

eeeiiiiiiiiiii...saya xleh ampon tau kalau orang camni... kalau saya letak satu tempat bende2 tu aje, jemo dalam rumah... malu tau...pernah sorang student lalu kt flat guru, diorang nampak terus tya sy sape punye? tak ke segan jadinye

Sheila Shafeareen said...

salam
betul tu..segan lah sikit...nak gantong sotong2 bewarna cam tu...guna le cara lain...pakai penyangkut yg banyak tu pastu sidai lah kat dlm, atau tempat penyidai yg besesuaiyan....x pun sidai mlm dlm rmh bila pg dah kering bila kena angin...org lalu lalang negok x manis...

Puanbee2 said...

atie cakap lah terus terang ngan jiran tu hehe.. J utk apa ? ?janda kah

nuwairani ismail said...

hah? lucu betol..kami anok daro ni pon x buat mcm tu..jemur blkg rumah setempat, pastu cover2 lagi ngn mende lain...

lina_pg said...

kak atie..org ni jenis 'apa aku kesahh'agaknya dulu teringin nak buka 'art galery'kot tu yg pamer suma menda dalam dia..ishh xtau malu sungguh.

Amie said...

atoiiiii.... setakat ni kak amie masih ada rasa malu, jangankan di bandar atau taman perumahan, di kg pun mmg bonda ajar sorok bawah kain batik...eeiii... tension, kalau boleh pindah rumah, rasa nak pergi je kan.... apa boleh bat tie... udah nasibmu.... huhuhhu

~~iEtA AzRi~~ said...

ada jugak org yg mana ni no....x tau malu betoi la....jatuhkan maruah kaum hawa je la no...ihhh klu J pun kena la jga maruah tu sama....dh la J...nnti jd buah mulut org yg lalu lalang lak no...sabo je la akak...jangan dok nengok kt belah umah tu lg...wat tambah dosa je..klu pahala tu ok la kan....

deqlis said...

tak tau malu nie...Islam ke J nie kak tie??
klu Islam patut tahu laa, dlm ajaran agama kita benda2x nie kena sorok2x sikit ..takleh kasik orang lain tgk...

kak tie perli laa..kata " nie nak lelong ke? sy taknak beli pun..." hihi

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

salam ummu Muhamad.."J" tue janda!atie xder anak kecik nk main ngan anak dia..klu tak leh gak tegur..tp segan lak nk tegur...hihi

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

Salam Anna...k.atie yg hari2 ngadap sbb kt depan umah k.atie pon dah naik juling..malu gak ngan HB,wife dia punya pon sorok2 sidai...

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

salam quinnie..ha'ah dulu2 mmg panggil sotong!hihi

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

salam sue..mmg memalukn!kdg2 dia punya 'tue' ada yg trkoyak la..aduii!..atie yg tgk jadi maluuu

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

salam sheila...sepattnya sidai kt lam umah/sorokkan masa menyidai....nie siap tayang lagik!

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

salam puan Bee.."j" tue mak janda lar..hihi.Segan la Bee nk tegur tang 'barang2 peribadi' org nie.sendiri mau ingat la...

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

Salam nuwairani..bagusla anak2 dara cam nuwairanii prihatin ttg barangan peribadi camni...segan oooo klu org llaki tgk!

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

salam Lina..agaknya la kot!hihi

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

salam k.amie..jiran depan umah tue baru pindah...dulu umah tue kosong jer.Dah nasib kamilh,ngadap 'benda alah' tue hari2..ngee

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

salam ieta,entah la ieta.masalahnya umah dia bkn kat sebelah tapi depan umah k.atie..mmg kena ngadap hari2 lar..malu ngan HB k.atie tau!

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

salam deqlis..org islam.entah lah,k.atie nk tegur pon segan sbb nk tegur barang peribadi dia lak..kang gaduh..lg payah.bkn apa ,k.atie malu ngan HB..umah nya ngadap umah kitaorg....

Acik Erna said...

atie..nak tengok gambar yang atie tayang ni pun rasa malu.
dulu2 masa dok Quater..tak pernha sidai kat bawah..nak kena matahari pun susah..

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

salam K.erna..tue la pasal.K.Erna tgk pon malu..atie nie hari2 ngadapnya.nak tegur segan,klu x tegur rosakan permandangan mata kita...huuu

aNiM said...

adehhh..
saja nak tayang kot.hehe.
saya pulak yang merah muka malu..hadoila..

mamawana said...

Lohhh.... kalu tak di angket dari bahang matahari bleh jadi arca sotong kering. Agaknya emak bapak dia tak pernah ajar cara2 menjaga tatasusila pakaian dalam. Senang2 kibar kat luar rumah. Curi dek mat Indon wat mantra baru tauuuu..!!!

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

salam anim..mmg kita yg ngadapnya hari2 mmg malu..

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

salam kak hawa..ini bkn budak buat perangai tp mak budak!..xkan x rasa malu kot!

NoRMa aZurA iSMaiL said...

hahhahaha....lawak tol...

adoiii...wat malu kaum hawa tol la...

xder perasaan malu ke org nih...???

Myra Jay said...

Aiyaakkk, memang malu ar..heheee..
Tak terkata apa :)

hani syahida said...

Nak tarik phatian org kot

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

salam myra..mmg malu oooooo...!

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

salam hani..X tau lar..

Kerull said...

Adussss..malunya sidai barang peribadi macam lelong ikan je...he he he...

© Azatiesayang | Templates by : Nurulchumel's Design | All Rights Reserved™