Wednesday, July 27, 2011

AnakBuahku Yg Tembam.

Salam semua...slmt tghari.Waaaaa...!!camna nie,atie dh malas nk buat n3 menjak blk dr bercuti blogging( jaga anakbuah aritu).maaf la klu kunjungan korang tidak atie balas..sbb atie malassssssssssssssss sgt!!.Arini rajen sikit sbb nk n3kn DAK tembam(anak bongsu adik atie).Bila sampai ke Ipoh aritu mmg trkejut negok AQMAR nie...makin bolat!.masa atie jaga lam pantang aritu...kecik je.Blm mkn apa2 lg,masih menyusu ngan mamanya.Ttg mamanya lak(adik atie)..dah buat rawatan susulan kat IJN...& akan ke sana lg pd bln 10 nanti.Terima kasih atas doa2 korang tuk adik atie nie..Amin.




Mak Yangnya snap guna Hpone cokia jer...xbwk kamera!

17 comments:

aNiM said...

alololo..comelnye.
bambam la dia. macam nak gigit je pipi tu..

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

masa k.atie jaga mmg lunyai ppnya aka kejekn...hihi

Fieza79 said...

geram la kalo tgk baby yg bambam ni..rasa cm nak gigit2 hehee..

biasa la dah lama bercuti mmg la rasa malas2 sikit..pelan2 la tu..

Kaz said...

Alahai kak atie, geramnya tgk baby ni. Comel sgt2. Smg adik kak atie semakin sembuh dan segalanya dipermudahkan utk dia sekeluarga.

Acik Erna said...

aitesayang..memang bolat..dan comel je..baby comel ni yang atie jaga aritu ye..mau atie rindukan dia ni.

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

salam k.Erna..nie la babynya!mmg geram tgk,pastu dah pandai 'sembang' lak tuh.Klu atie panggil namanya..senyum sokmo dia!

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

salam fieza..sok2 Fieza brsalin biaq dpt baby tembam camni..hihi

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

salam kaz..makasih.Amin

AZLINA said...

Assalamualaikum Atie..Lama betul akak tak berkesempatan nk mai sini..Ala3 comelnya anak buah Atie ni, mst sronok Mak Yang dpt jg baby ni kan sbb dh lama xde baby, Oh ya, apa prkembangan trbaru adik Atie lps check up IJN aritu? Akak doakan semoga adik Atie kembali sihat spt dulu..

kasihredha said...

comelnya
geram jer nak cium

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

salam K.ina..hikhik,pandai K.ina meneka.mmg lunyai ppnya atie kejekn...
Blm pasti lg k.ina,kena check lagi pd bln 10 nanti.Terima kasih atas doanya yer..Amin

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

salam kasih..mmg geram tgk ppnya..mata pon dah sepet sbb tembam sgt..hihi

aesh came said...

Slm, lama tak singgah, owh hopefully your sis gets well soon~InsyaAllah.. Cumelnye..hehe jg budak2 mmg penat.. anak sy br sorg nk masuk 2 tahun..tp x larat jgk nk kejar dia..hehe All the best to you dear~

kakyon said...

ala tomey nye..cuit sikit pp bambamnya..

deqlis said...

ala tomeyy nyerrr...meh nak picit2x cikit:-)))

p/s: kak tie, laptop ayah laa adik deqlis kebas(pinjam) kot ngeh ngeh ngeh...sebb rumah adik ngan ayah 5 minit jer sampai..klu laptop kakak dia, abis laa kakak dia lak tak leh kerja + blogging huhu..nk pinjam buat assignment dtg rumah kejap2x leh laa.....:-) tp tu laa rumah ayah lagi dekat dari akak dia nie..

tiefazatie said...

comelnya...hee..

~~iEtA AzRi~~ said...

salam akak...tembamnya...geramnya nengok...cam nk cubit je pipi tu..

© Azatiesayang | Templates by : Nurulchumel's Design | All Rights Reserved™