Thursday, July 28, 2011

Jom Makan Buahan.

G pasar tadi nampak lak buah mata kucen nie...atie mmg suker buah nie sbb rasanya manissss...harganya sekg,5 henggit!Pastu beli sekali buah tembikai tp beli separuh jer.Dah nk dekat puasa nie mcm2 buahan ada kat pasar....derian mai balik,rambutan,langsat dll.Cempedak pon ada gak tp xbeli sbb dh penoh barang kat tangan..hihi.Jom makan buahan...


8 comments:

deqlis said...

sedap nyer..jom makan durian kat Jejantas Sungai Buloh...Rm8 mkn sampai kenyang,

tu laa tgh emo tgk bola nie...bila nk gol nie..kasik laa peminat syok sikit..hehe

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

Bestnya makan derian..jgn makan byk2 sgt tau!tue la,dok tggu bila nk gol gak nih!

Amie said...

biasanya di sini harga mata kucing hampir 2 kali ganda harga di sana, sebab buah tu kena lintas laut china selatan....

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

Atie beli 5 henggit sekg tue mahai ker murah yer?...asyik ulangalik buakk esbok ngan HB..hihi.Mkn sejok2..sedap..

Diana @ Melley Mey said...

kat rumah diana ada tanam pokok mata kucing nie.. selalu gak berbuah.. lebat dan manis.. Tapi baru2 nie kena curi semuanya.. huhuu.. tgk pic atas tu.. teringin plak nak makan..

Yani said...

lorr ingatkan kat atie petik buah mata kucen ni dr ladang sendiri.. ghupenya ladang kat pasar.. ehehe

ZaNa aDieyZa said...

dah lama x makan buah mata kucing ni.. tp air mata kucing selalu minum, sedap!!!

zana lagi suka tembikai susu drpd tembikai merah.. hihihi

Myra Jay said...

Sedapppnyer, dah lama tak makan buah mata kucing nie.. ;)

© Azatiesayang | Templates by : Nurulchumel's Design | All Rights Reserved™