Wednesday, July 13, 2011

Wordless Wednesday

Geram dengan budak kecik nih!..baru nk dpt 'kaki'..

14 comments:

Fieza79 said...

wahh baru dapat kaki...habis la di ragas nanti..hehe

aDieyZa said...

baru dpt kaki mmg mcm tu.. ank buah zana dulu, sampai tido pun kaki dia gerak2.. hihihi.. seronok sgt la tu kan..

Sari Yusa Ibrahim said...

seronoknya orang baru dapat kaki tu ek, hihi

hakak CNN said...

budak baru nak dapat kaki memang taknak duduk diamm...asyik nak berjalan jerkk..

anak sy pon macam tuh jugakk..jatuhh lah berapa kali ponn bangunn balikkk,tak serik2..:)

Amie said...

eee...eeeee..ee...comelnya, mesti banyak tenaga diguna sampai kaki boleh tegak berdiri...taaaatiiihhh adik....

Ucu Faridah said...

adik..dah tak jadi tukang mop lantai dah..dah maju ke depan...sat lagi habis semua benda dilanggar...jaga2 budak baru dapat kaki ni lain macam sikit...takut nanti lain jadinye, hati2...

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

salam fieza..betul tue,takmo diam..hihi

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

Salam zana...biasa budak2 camtu lar,kita tgk excited sgt..

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

salam sari..mmg geram,asyik berpaut kat dinding jer

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

salam K.Amie....badannya pon dah susut sbb Xmo diam...

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

salam Ucu..ha!ha!umminya xyah mop lantai sbb ada dak kecik nih!.mmg kena jaga dia 24 jam takut apa2 jadi nanti..ssh

Ayu said...

Assalam atie,
comelnya budak kecik tu..anak siapa tu atie?..
ai diam2 ada anak kecik lagi ya..wakakak..tak lah akak gurau aje..
thanks ya atie for the wishes for my girl tu..

deqlis said...

nk cari aperr tu?? br nk bertatih yer??




Jom join GA Deqlis.. Timaceh

Ferry I said...

Anak yang manis dan lucu.
Baru belajar berjalan yach...?

© Azatiesayang | Templates by : Nurulchumel's Design | All Rights Reserved™