Wednesday, February 9, 2011

Anan-Anak Balik KeAsrama!

Salam..hari Ahad semlm anak2 atie kembali ke asrama masing2...bila keduanya blk serentak mmg bz atie & Mylaling sbb nk htr kedua2nya sekali dihari yg sama lak tuh!...Alhamdllh,sekolah Adik dekat jer....jadinya htr Adik dulu br htr si Abg lak.seperti yg dijangka...jalan mmg JAM teruk hari ahad tu...ya la,cuti lama ramai yg blk kg.sibbaek la Mylaling pandai gak ikut jln pintas(ikut jalan 'kampong')...iaitu area sabak,tanjung karang & kuala selangor(kt sana mmg paling teruk JAMnya..).bkn apa,peraturan asrama si Abg kena daftar seblm waktu maghrib!Alhamdllh, perjlnan kami pulang blk ke Perak brjln lancar walaupon ada sekatan dr pihak polis mlm tuh!

Yg nie.. kt jambatan menghala ke sabak bernam..dh start JAM..!!

4 comments:

Lyza said...

salam kak tie..
lama tol x singgah cni..mesti sunyikan kak tie..anak2 klu dh masuk asrama..mula2 daftar masuk ke asrama..anak sure nanges..ibu n ayah lagila..lyza x dpt bygkan..

LinRosly said...

Assalamualaikum Atie...


Kak Lin tempohari suruh anak sedara hantar anak yg kat Kluang.....3 jam baru sampai....jem semcm jer...

Kak Lin pulak htr anak yg kat Kuala Pilah...Kalau semuanya Kak Lin nak htr entah kul berapa sampai rumah...

Anna Qawina said...

aslmkm kak tie..sihat? Ana tak sihat tp nak gak jenguk akak2 semua..hihi...
ank2 akak study kat mana kak?

Sari Yusa Ibrahim said...

sunyinya kalau anak2 dah balik asrama, kan.. Memang jam teruk hari tu, sy pun trsangkut gak tu, nmpk tak saya kat dalam kete tu? hehehe

© Azatiesayang | Templates by : Nurulchumel's Design | All Rights Reserved™