Friday, February 18, 2011

Terima Kasih Semua!

As salam...trlbh dahulu atie nk ucapkn TERIMA KASIH pada korang semua & mendoakn serta memberi kata2 semangat tuk atie,Adik atie & family....sekurang2nya,lega sikit rasa hati & ringan sikit sebak didada bila ada yg sama2 merasai apa yg atie & family rasai...makasih byk2!walaupon kita tdk saling mengenali hanya bersapa di alam maya namun ke prihatinan korang melebihi sahabat sejati.maaf jika msj korang xdpt atie balas..TP atie atie dah sempat bc semuanya.......


p/s:semangat nk berblog pon dah 'down'..

11 comments:

mokwonik said...

assalam atie moga adik atie itu sabar dan tabah menerima ujian Allah..menjadi peringatan utk mokwo juga..bahwa ujian itu dtg dari Allah

AZLINA said...

Assalamualaikum Atie..maaf, akak terlambat bc n3 pasal adik Atie. . Kita yg membaca dr jauh pon dah rasa sedih sgt, apalg lah Atie n famili. Moga adik Atie bersabar & tabah menempuh ujian Allah, begitu juga seluruh keluarga Atie. Akak pon ada sorang abang yg mengidap jantung berlubang semenjak kecil lg. Banyakkan berdoa yea...

amiey lee said...

As Salam Atie -

kta doakan semoga adik atie tabah terima dugaan dri Allah...

Allah uji hambaNya kerana Dia syg kan kita..

semoga atie n family sabr dn redha dgn ujian dr Allah...

HALAMANKU said...

Berat mata memandang.. berat lagi bahu yang memikul.. apelah yang boleh selain berkongsi n memberi sokongan.. semoga ia menyumbang... Sayang akak.. kelebihan berblog.. walau x mengenali.. kita mesra menyapa.. eh kak.. ape cita ngan kebun akak? lama erma x tau kabar? he he eh sempat tu...

norakhtar said...

salam Atie..semoga Atie sekeluarga serta adik atie terutamaya sabar dlm menghadapi dugaan tersebut.

kak Erna said...

Atie..semoga atie jugak tabah..atie tak boleh menunjukkan kesedihan didepan adik..

deqlis said...

sama2x... moga adik kak atie segera sembuh ya..

jika free kawan2 semua jemput join GA nie...

http://deqlis-contest.blogspot.com/2011/02/inspire-designs-1st-giveaway.html

mamawana said...

Assalam

klik2 yr HB. Jom klik2 my HB. Salam ceria.

ima said...

assalam atie...sorilah kak ima tak sempat ke sini..baru dpt tahu...semoga adik atie dapat menghadapi ujian ini dengan tenang...dan moga bertambah sihat...

kemma said...

salam kak atie...lamabat terbaca entry psl adik k.atie..smoga k.atie sekeluarga menrima ujian ini dengan redha..Allah menguji kerana Dia tau k.atie n keluarga mampu menerimanya..

HaSue said...

kak..sue baru tau bila bace entri akak ni..akak n keluarga sbr byk2 yer..x tau nak ckp apa dah sbb mmg akak kena sbr byk2 jer n anggap ini dugaanNya..masing2 pun ader dugaan hidup kan kak...semoga akak,adik n keluarga tabah n semoga harapan sentiasa ada untuk sembuh sepenuhnya

© Azatiesayang | Templates by : Nurulchumel's Design | All Rights Reserved™