Friday, February 18, 2011

Hari Yang Sangat Sedih.

Hari ni sedih sgt.....ingat tak n3 atie ttg Adik atie yg masuk wad di Hospital Ipoh aritu?....Punca dia pitam,badan lemah & selalu sakit ialah kerana....dia mengidap penyakit jantung berlubang!...sebenarnya doc syak dia skt jantung berlubang dr krcil lg tp xdpt dikesan!....Bila atie tau ttg berita tue.....menitis airmata atie,trkenang anaknya yg ramai...masih kecil & sdg mengandung lak tu.Skrg asyik ulangalik ke Hospital jer...syian ngan anak2nya.Hb yg sshati...ngan nk nguruskn anak2 yg bersekolah...nk keje lg... risaukn kesihatan isteri lg.besarnya dugaan yg mereka tanggung ....semoga Adik atie tabah.Insallh,lps bersalin nanti br doc nk buat result ttg jantungnya.dlm keadaan Adik atie yg sdg mengandung nie..doc xleh buat apa2...cuma memantau keadaan baby dlm kandungan.Semoga ALLAH melindungi Adik atie & familynya....

Pada semua... korang doakn kesihatan adik atie yer....& selamat melahirkn jg..(saat menulis nie,airmata masih bertitisan...sedih sgt!)

20 comments:

deqlis said...

sedihnyer mengenangkan anak2x dan bby dlm kandungan...

pepun harap adik atie tabah..
deqlis terasa sedih..teringat org tersayang iaitu ayah deqlis yg pernah masuk spital..

ayah lis pun bulan 3 nie kena pergi IJN.. hrp2x takde prob besar..

pepun kak tie doakan dia byk2x ya.

Bayu Kenangan said...

semoga beliau sihat dan cepat sembuh...

shiori_LA said...

salam atie;
semoga takde apa2 yang serius kan....semoga boleh diubati dan semoga cepat sembuh...kesian anak2...

nur easy said...

Allah Akbar..moga Allah beri kekuatan & kesembuhan..

ain (sweet thots) said...

atie ... byk2kan bersabar n berdoa ye. ada hikmah di sebalik dugaan, insya allah.

HALAMANKU said...

Semoga ALlah memudahkan segala urusan.. akak jgn sedih2 kami semua doakan agar diberi kekuatan n kesihatan....

KakAsma said...

atie,sedih ati akak baca lisah adek ati nie..sama sama kita doakan semoga ALLAh melindungi adek ati tu..dan diberikan kesihatan yg baik semasa preggy nie..amin

Kamalia said...

mmg sedih bila bc kisah ni..smoga adik akak terus tabah dan bersemangat mghadapi dugaan ni..

munna said...

munna doakan yang terbaik buat adik kat atie sekeluarga.. semoga beliau tabah menghadapi dugaan ini...

aidah said...

kesiannya kat adik Atie tu. Berat sungguh ujian yg ditanggungnya. Sabar je lah. Semoga beliau cepat sembuh

Cikmin said...

salam kak atie...

Pagi2 ni dah baca cite sedih...bawak bersabar ye kak atie..semoga semunya dipermudahkan oleh-NYA.

Cendana Kasih said...

semoga Allah sentiasa memberikan yang terbaik buat adik akak sekeluarga :)

kakyon said...

salam atie..
sedih baca n3 atie..semuga adik atie n bb selamat n sembuh.

K.Nor said...

salam atie, berat mata memandang berat lg bahu yg memikul. kalau sekadar sakit jantung berlubang saja ok lagi tp kalau dah mengandung.. payah sket. sbb tu kalau org yg sakit jantung berlubang doktor tak galakkan mengandung. apa pun semoga ibu dan anak dlm kandungan selamat dan dipermudahkan masa bersalin tu nanti.. aminn

Ogy said...

mama pun tgh berdukacita...sabarlah ya..kita sama2 berdoa agar insan tersyg boleh kembali sihat dan sembuh spt sediakala...

Naz said...

Salam k atie..
Baru je lps baca cerita sedih Kak ilah. Ni bc cerita Kak atie pulak.. Naz boleh faham keadaan adik kak atie & familinya tu.. Naz prnh masuk hospital masa ngandung anak ke 2 dulu.Sian hubby kena jg anak sulung, kena g kerja, kena g campus( tgh study masa tu) & kena jenguk Naz d hospital. Dh la masa tu duduk d negara org.. Mmg besar dugaan tu..
Naz doakn semoga Allah takdirkn yg terbaik utk adik Kak atie & familinya. Juga doa agar mrk tabah mghadapi dugaan dr Allah SWT ini...

4AS said...

Atie,
InsyaAllah semua selamat. Byk2 berdoa & berserah padaNya. Allah maha mendengar lagi mengasihani. I was tested during the recent delivery. He answered my prayers..

ctnurkhijah said...

sabar yer atie.. harap doa kita untuk adik atie tu dimakbulkan allah SWT...
sian kat anak2..

Mas said...

salam kak, mas terlepas pandang lak n3 akak ni....
moga adik akak sekeluarga tabah menghadapi ujian dari Allah....
insyaAllah..semuanya selamat..

kak Erna said...

atie..insyaallah..allah akan melindunginya..semoga adik atie dan baby didalam kandunganya selamat

© Azatiesayang | Templates by : Nurulchumel's Design | All Rights Reserved™