Saturday, August 20, 2011

Dapat Kad Raya!

Salam semua..maaf la lama menyepi.macam2 keje nak buat tp xtrbuat2..camna tuh?.Kdg2 bukak gak tenet..jln2 kat umah korang tp malas nk tinggai jejak lak.pada yg rajen brtandang ke umah atie..terima kasih sgt2.
Best bila tgk kawan2 semua dok sibuk mengukis..jeles tau!.semuanya sedap2.
Nie dok menayang kad raya yg atie dpt dr kawan blogger gak..rajen ADIK nie,setiap tahun htr kad raya tuk atie.
Pada Ieta & Lyana..terima kasih ya!sayang korang ketat2...


9 comments:

kasihredha said...

sekarang dah makin bkurang akak dpt kad raya sejak ada sms..FB dan sebagainya. Seronok kalau dpt kad raya ni kan atie :)

♥LOVE2COOK♥ said...

Aisey, I just posted Raya cards to all my bloggerfriends who sent me their address via FB.

Kak Aya said...

dah lama saya tak terima kad raya , atie...masa bujang2 dulu ada la dapat, skrg takde sapa lagi sudi bagi kad raya hu hu

CitarasaKu said...

Sejak zaman It nie tak pernah lagi dapat kad raya asli. Nostalgia gitu jika dapat ye...rasa best lah.

ibh said...

Lama tak terima kad raya tau..Sekarang org main hantar Kad Maya ja...(^_^)

Bayu Kenangan said...

untung akak dapat kad raye.... susah orang nak dapat kad raya sekarang ni

tiefazatie said...

wah..best la sis..hee..

BuLat i2 CirCLE said...

sedey ny xde org nk hantar kt sy..

ZaNa aDieyZa said...

zana pun ada dapat kad raya dr blogger.. untung kak tie sbb setiap thn ada yg hntr kad raya.. syok kan!

© Azatiesayang | Templates by : Nurulchumel's Design | All Rights Reserved™