Wednesday, August 10, 2011

WORDLESS WENDNESDAY

Pohon bunga yg mekar di jln masuk ke Taman perumahan atie...meriah berbunga!



20 comments:

ZaNa aDieyZa said...

cantiknya kak..

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

salam zana..br 6 hari lps k.atie snap..hihi

Acik Erna said...

assalam azatie..cantik..

Amy Syaquena said...

cantik bunga nya lebat..

p/s: boleh kak x ada masalah , amy cashout pun sebab malas nak tunggu dah tapi sebelum nie amy kumpul juga lame2...

anymz said...

cantinya...kat mana ni?

HALAMANKU said...

Salam kak tie.. bunga tu ader warna pink n purple.. memang catik bila dia gugur.. cam dlm filem hindustan.. tapi sayang jek bila time gugur tukan kak?...

Cik Anita said...

cantik!

suka sangat bunga...

tapi kat mana tu tempatnya? :)

aNiM said...

kak atie, saya pun suka pokok tu.
dekat areataman saya ada pokok tu sepanjang jalan. rasa macam musim bunga kat oversea ek. hehe.

Azita Zain said...

Hehehe...boleh le beraya di musim bunga...!

Rose Khadijah said...

hai kak atie:..da macam kat Korea lak..cantekkk...

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

Salam K.Erna...skrg nie dh byk ggr...atie br nampak.hihi

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

salam Amy..timakasih atas jwpan soklan k.atie

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

Salam K.anim..kat umah atie larrrrr..ngeeee

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

salam Erma..betul tue!ala..ala dok 'sonata musim salji'...hihi

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

Salam Cik Anita..kat umah k.atie..area taman nie lar..

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

salam anim..hihi,mmg rasa cam dok obersea...

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

salam K.ita..dah nk gugur dah pon bunganya..sbb musim ujan!

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

Salam Rose..tau xper..ha!ha!

nik rosmawati said...

cantik..dekat taman nik pun byk bunga mcm ni :)

kakyon said...

pemandangan yg cantik!

© Azatiesayang | Templates by : Nurulchumel's Design | All Rights Reserved™