Thursday, August 25, 2011

Penghantaran Tempahan Yang Terakhir.

Ptg nie kami akan brtolak ke Klang tuk urusan penghtran tempahan trakhir kuih raya..batang buruk & mini popia.Sebyk 250 bungkus btg buruk & 100 bungkus mini popia akan kami bawa.Doakn perjlnan kami selamat pergi & balik.
Btg buruk & mini popia nie bukan atie buat tau...sebenarnya biz MIL & kakak ipar.atie tolong jualkn jer(ambik la untung sikit tuk duit minyak ..hihi).Dulu atie pon biz kuih sepit,popia roll & kuih putu tp dah 'tutup buku'.MyLaling suh dok diam2..xyah sibuk2 buat kuih jualan sepjg Ramadhan nie,baik g Terawih & mengaji Quran katanya.Kiter kena la ikut cakap suamikan?
Yg ada kat umah skrg tuk adik beradik atie yg dok mengoder.raya sok la baru atie bwkkan.Lega!semuanya dah selesai....tggu terima $$$$$$ jer.Hikhik
Daaaaaaaa korang!!!




8 comments:

Ina Hashim said...

alaaa...tak taulak akak jual mini popia..kalo tak kompem Ina order

Cendana Kasih said...

akak wat batang buruk ke? apsal tak bgtau awal2...kalo tak saya leh order...lepas raya leh order lagi tak??

kakyon said...

atie..
semuga selamat sampai..

Kak Aya said...

atie, selamat hari raya ye, maaf zahir batin...

Fiza Nordin said...

biz senyap aje.... ape2pun semoga perjalanan pergi dan balik selamat hendaknye...

selamat menyambut lebaran ye kak...ampun dan maaf andai ada komen yang telah mengecilkan hati :D

Rose Khadijah said...

hai kak atie:...
ye la kak!..nape tak rojer rojer ..leh gak oder..

hehehhe..selamat hari raya kak!...

ZaNa aDieyZa said...

kak tie, nape zana x tau akk tolong jual batang buruk & mini popia tu? kalau x, boleh zana tmpah..

Dear Kak Tie, Selamat Hari Raya.. Zana mohon ampun & maaf sekiranya ada tersalah kata & terkasar bahasa sepanjang perkenalan kita dalam dunia blog ni.. semoga lebaran kali ni lebih bermakan untuk kita semua.. take care.. Salam lebaran penuh ikhlas dari Zana Adieyza Sekeluarga..

Myra Jay said...

Selamat Hari Raya kak..
Semoga selamat pergi dan selamat kembali ye :-)

© Azatiesayang | Templates by : Nurulchumel's Design | All Rights Reserved™