Wednesday, August 3, 2011

Fadhilat Solat Terawih

Sebelum masuk ke dapo tuk msk juadah ptg nie,sempat nk kongsikan n3 tuk semua.Alhamdllh,dah 2 mlm kami dpt mengerjaknnya(di masjid yg berlainan)..semoga dpt diteruskn tuk mlm ini jgk,Insallh.


Kelebihan Solat Tarawih Malam Ketiga




"Para malaikat di bawah 'Arasy menyeru kepada manusia yang mengerjakan solat Tarawih itu agar meneruskan solatnya pada malam-malam yang lain, semoga Allah akan mengampunkan dosa-dosa mereka."


Bila la atie nak merasa sembahyg kat masjid Nabawi nie?

10 comments:

Angah said...

selamat berposa k.tiee....

Amy Syaquena said...

selamt berpuasa dan selamat berbuka puasa..

Kak Aya said...

selamat menunaikan solat terawih!

cikgu su said...

Salam atie..
Untungnya dpt g masjid lain2 masa terawikh!
Su doakan ati dpt ke masjid nabawi...insyallah. Su pun teringin.

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

salam angah..terima kasih

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

salam Amy..dah kenyang pon..hihi

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

salam Aya..nie br balik dr sembahyg Terawih,Alhamdllh...selesai mengerjaknnya tuk mlm ke 3.

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

salam cikgu Su,anak2 k.atie dh bsr,tue yg br dpt g masjid.Amin.

Acik Erna said...

Assalam azatiesayang..akak tak pernah buat pi tarawikh dimasjid yang berlainan.tak sempat..anak yang nak bamik PMR tu ada program skor A sepanjang ramadhan ni

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

salam K.Erna..atie ikut HB jer.kdg2 best gak g sembahyg kat masjid yg brlainan nie..hihi

© Azatiesayang | Templates by : Nurulchumel's Design | All Rights Reserved™