Saturday, August 6, 2011

Letihhhhhhhhhhhhhh..

Salam semua...
Senyum..xperlu kata apa-apa.
layannnnn

14 comments:

Kak Aya said...

sini pun sama...anak dara saya tak bergerak tidur keletihan, tadi dia ikut keluar beli barang.

kakchik said...

Salam kak atie. Kesiannya... kalau letih tu alangkah seronoknya kalau cik suami belanja berbuka kat luar kan?

Acik Erna said...

Assalam azatie..rehat la ye..biar segar sikit

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

salam Aya...sibbaek dia x mintak nk brbuka yer..hihi

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

salam K.chik...nk mkn kat luar pon letih la gak k.chik....pastu malas nk kuar..panassssss!!

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

salam K.erna..makasih atas nasihatnya.nk rehat nieeeeeeee..

deqlis said...

salam kak tie, letih yer...? dah makan nie letih lagi dakk??hehe... meh laa makan nasi dagang...ada lebih lagi tue..:))

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

salam deqlis...mmg letih arini.TP tetap g terawih gak.HB suh sembahyg kat umah tp k.atie rasa rugi lak klu x brjemaah jt masjid...

Treat and Trick said...

Cutenya kucing....harap esok dah segar kembali dan selamat berpuasa ya..

http://treatntrick.blogspot.com

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

salam treat and trick..Insallh

mamawana said...

Assalam,

Hari Sabtu and Ahad ajer berpeluang tidur siang sekejap. Hari kerja memang tak dpt, tersenggok2 menahan ngantok depan PC..keh keh keh.. Malu gak kalu boss China saya ternampak. Tak rela kalu dia ucap walau dlm hatinya "aiyoo lagi puasa lagi tidor kaaa? So maintain segar bugar...heee

nik rosmawati said...

walaupun penat mcm mana sekalipun tetap kena senyum kan :)

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

salam mamawana...atie pon ada pengalaman bekerja lam puasa dulu..mmg ngantuk sgt!mula la trbyg tilam,bantal selimut..hihi

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

salam NIk...senyum 1 sedekah kan?

© Azatiesayang | Templates by : Nurulchumel's Design | All Rights Reserved™