Monday, August 8, 2011

Menu Berbuka Semalam.

  • Salam semua & slmt menjalani ibadah puasa hari yg ke 8!.Alhamdllh,sedar X sedar kita dh pon berpuasa selama 8 hari..semoga ibadah yg dilakukn selama 8 hari itu akan mendpt ganjaran pahala brlipat ganda dr ALLAH.Amin.Pagi nie,atie n3kn juadah brbuka kami semlm...hati ayam masak kicap,ikan cencaru bakar,air asam & kuih muih.Seperti biasa,kuih tapau jer kt pasar Ramadhan..hihi




11 comments:

Cik Anita said...

salam.

kecur tengok kuah asam tuuuu! kalau cicah dengan ikan memang meleleh! haish. pepagi dah rasa sedap. memang payah la camni. grr

Sofya said...

terliur tgk air asam tu...
aik?! mana kepala ikan tu...
sudah potong kapala ka...he3

ZaNa aDieyZa said...

zana suka ikan bakar.. dah lama x buat ikan bakar.. dpt mkn dgn nasi panas2 mesti sedappppp kan..

deqlis said...

wah! cencaru bakar..deqlis wat puasa ke 4 ke ke-5 mcm tue..mmg cencaru ni sodap buat sumbat+bakar kan kak tie??

Ucu Faridah said...

tengok air asam tu mcm nk kena buat petang ni pulak....

HALAMANKU said...

SAlam Kak Tie.. uih.. Ikan bakar tu.. sedapnyer.. tgk hati kicappun sedap semua sedap2 terliur dibuatnyer... ops.. pose erma taubatlah ha ah ha ha.. memang rajin akakku sorang ni..

Cendana Kasih said...

cencaru paberet saya sepanjang zaman.. hati ayam tu, kalo saya masak sendiri saya tak suka makan..tp kalo orang lain masak, habis licin piring tu...hehehe

Amy Syaquena said...

sedapnya air asam tue, tergoda betul la..

Fiza Amran said...

salam k atie....

weee............. sedapnya

selamat berpuasa

Rose Khadijah said...

hai kak atie:..sy slalu fail wat air asam tu kak..
huhhh..sian kan!

nik rosmawati said...

ikan cencaru dan air asam tu sedap jea :)

© Azatiesayang | Templates by : Nurulchumel's Design | All Rights Reserved™