Saturday, January 7, 2012

HAPPY BIRTHDAY SUAMIKU.


Pada hari ini 7 jan 2012...MyLaling menyambut ulangtahunnya yg ke....Alhamdulilah,ALLAH memanjangkn usia Abang setahun lagi.
Atie & anak2 sentiasa mendoakn semoga Abang diberikan kesihatan yg baik,berjaya dalam apa jua yg Abang usahakan & ALLAH sentiasa melindungi serta  memberkati hidup Abang...dunia  &akhirat.
Aminnnnnnn
Terima kasih kerana  menjadi ayah yg sgt  penyayang kpd anak2  & suami yg baik & sentiasa menyintai atie hingga ke akhir hayat....
Semoga kebahgiaan ini akan terus kekal hingga ke akhir hayat kita.
Aminnnnnnnnnnnnnn

SELAMAT ULANGTAHUN ABANG...
Just For Youuu

Ungkapan dari atie....
Ingatan dari Abang & Adik..

29 comments:

Nisa Greennnpanda said...

wah..hepi b'day utk hubby kak atie..

ari nie byk b'day org eh.. sy ade 3 kwn b'day ari nie..hehe.. ^_^

Cik Anita said...

SELAMAR ULANG TAHUN KELAHIRAN jua untuk hubby Kak Atie :)

psst: hadiah apa nak bagi? :P

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

salam Nisa..terima kasih atas wishnya.
happy besday gak tuk kawan2 nisa yer...
selamat bercuti arini..

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

salam anita..terima kasih gak!.pg tadi dah wish kat HB &.....

inahar ali said...

salam rindu atie..hepi new year & selamat menyambut harijadi wat mr hubby ye! moga panjang umur dimurahkan rezeki sentiasa..amin! nk kek besday sepotong??

Anna Qawina said...

happy birthday buat somi akka yer..moga sentiasa dirahmati dunia akhirat..nak kek..

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

salam k.ina..terima kasih atas wishnya.Aminnnnn
Kek beli jer kak...wifenya xpandai nk deko2..hihi

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

salam Anna.Terima kasih.Aminnnnnnnnnnnnnnn

lina_pg said...

hepi besday buat suami kak atie, semoga panjang umur dimurahkan rezeki dan bahagia selalu hendaknya disamoing family tersayang

EmbunRosaliza said...

Assalam atie, hepi besday buat suami atie, semoga sentiasa di limpahkan rezeki n berbahagia sepajang hayat

~~zAnAfAhMi~~ said...

Awalnya birthday abg atie, happy birthday ye, pnjang umo murah rezeki, amin.

Masya said...

selamat ulang tahun kelahiran buat suami kak atie, semoga allah panjangkan umur & sentiasa dimurahkan rezki....

IntaNBerliaN said...

selamat ulangtahun kelahiran jugak untuk hsband kak tie... smg kehidupan kak tie satu family sntiasa mendapat keberkatan dariNYA..

Cik Rose Cute said...

happy birthday untk abang kak tie ya...semoga panjang umur...dan di murahkan rezeki...amin..

Mrs Kelly Walther said...

Salam Atie

Happy birthday untuk Mr Hubby Atie ya...semoga panjang umur, murah rezeki & bertambah handsome:)

Bagi hadiah apa untuk Mr Hubby?

MOH KEMBARA said...

Salam,

Ada parti-parti tak?

Amie said...

Happy Birthday untuk suami Atie... moga terus romantik sampaike akhir hayat!

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

salam Lina.Terima kasih.Aminnnnnnnnnnn

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

salam Rosa...terima kasih atas doanya.Aminnn

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

salam k.zana...tu la pasai,awal lak MIL lahirkn dia..hihi
Terima kasih ya.

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

salam masya..makasih.Aminnnnnnnnn

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

salam cik Rose,makasih ya atas ingatan itu.Amin

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

salam kelly...bertambah headsome???Aminnnnnnnnnnnnnnnnnnnn,hikhik
apapon,makasih atas ingatan dr kelly.
hadiah?biarlah rahsia....:D

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

salam yong halima(moh kembara)...xder party2 kak...sambut berdua jer,anak2 jauh cuma g mkn2 kat luar jer berduaan...:D

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

salam Amie...terima kasih.Aminnnnnnn

ieda said...

eppy bday buat suami akak ...
semoga panjang umur dan dimurahkan rejeki
akak .. x buat bday kek buat suami .. candle light dinner ke ?? ;)

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

salam ieda.makasih ya.Aminnnnnnnn
Ala potong2 kek..pastu makan2 berduaan kat luar :D

Dalila Hamid said...

hepy besday buat suami.. semoga panjang umur , murah rezeki dan ceria2 selalu!!

anitadiana said...

happy besday buat suami tie....semoga sentisa ceria di samping family tercinta hingga ke hujung nyawa...amin....

© Azatiesayang | Templates by : Nurulchumel's Design | All Rights Reserved™