Wednesday, January 18, 2012

WORDLESS WENDNESDAY

P/s:Cuba korang perhatikn dia pandang apa?...budak suka mkn nih!:D

28 comments:

nuyui a.k.a miss YUI said...

pndg mknn??

HALAMANKU said...

dia tgk...AYAM KOLENG he he he... Salam Kak Tahniah langsir n dekorasi yang sangat canteq... pastinyer penggemar BIRU.. kak erma tak reti nak deko sangat.. camtulah juga dapo erma tu.. nak kena menuntut ngan akak ni.. he he he

Acik Erna said...

ala la..comelnya dia.apa la yang nak dicapainya tu..

Kamalia said...

bambam sungguh,mesti pndg makanan tuh;p

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

salam nuyui..betulll!!!pandang makanan yg hampir habih...mmg suka mkn dia ni,tgk badanya :D

Mas said...

gerammnya tengok....
comeiiiiii....

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

salam Erma..hihi
Ala,k.atie pon xpandai gak sbb tu serahkn semuanya pada yg pandai..iaitu nurulchumel.
Terima kasih ya,biasa la k.atie ni...biru mmg xdpt dipisahkn..hihi

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

salam k.erna..nk capai makanan kat depan dia la tue :D

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

salam kamalia...ha'ah mmg camtu la perangai budak bambam nie...rindu ngan diaaaa

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

salam mas..sok,sok,mas dapat anak cam ni bambamnya yer :D

~K Ham~ said...

atie....budak tecik ni klu kak ham dpt..mmg kena gigit ni...nti ko..

Nisa Greennnpanda said...

uih....comelnye bdk tembam nie..
dok pndang mkanan eh? hehe... >_<

umiyumi said...

mesti dia pandang buah limau yg kak atie dpt tu kann? :D

Nida said...

entah ye.. tapi geram sungguh tengok lengannya.. montok...hehe

Liza said...

salam atie..kalau bdk yg tembam, comel jer kan, tp kalau org tua yg tembam, ya adoiiii....hihihihi

fieda said...

lengan bkn main lagi..mcm org main tomoi..hehehe..dia mesti terliur kan kak atie tgk org mkn..

Ardini Humaira said...

haa dia pandang ape tu.. nampak macam warna biru.. hehe..

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

salam k.ham..atie pon dah rindu ngan budak bambam nie.Tggu cuti raya cina sok..gomoi2 dia..grrrrr

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

salam nisa..dia ni ngan makanan mmgggggg.....suker sgt sbb tu badan jadi bambam..

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

salam umi,dok negok makanan lam pinggan biru tu :D

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

salam nida...k.atie pernah geget lengannya tu sbb gerammmmm :D

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

salam Liza..klu org tua yg bambam..mmg hadoiiiiiiiii.hikhik

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

salam fieda..tu baru lengan blm tgk otot kaki dia,bolat2 semuanya ..hihi

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

salam dini..dok ralit tgk maknan lam pinggan biru tuh!

anitadiana said...

tie bulat betul tu..apa yg dipandang nya tu...berapa kg si bulat ne...

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

SALAM ANITA,PANDANG MAKANAN LAR TU!..ENTAH RASANYA 8 KG KOT :D

Cik Rose Cute said...

Cam syifa...pantang tengok makanan mesti nak makan hihihi

Azi said...

sama cam anak azi hakeem kuat makan, tengok orang makan menggeletar nak jugak..hi3 bebudak skrg macam2...

© Azatiesayang | Templates by : Nurulchumel's Design | All Rights Reserved™