Wednesday, January 18, 2012

Untukmu Sahabat...FIEDA.

HAPPY BIRTHDAY BLOG tuk kawan blogger atie iaitu FIEDA yg menyambut usia setahun blognya..http://mylovely-fieda.blogspot.com/.Tahniah Fieda!!
Walaupon baru berusia setahun tp blognya telah mempunyai bilangan follower yg telah mencapai lbh dr 1000 org,pencapaian yg sgt k.atie kagumi.Blog atie pon blm mencapai nombor sedemikian...InsyaAllah la yer :D
Doa k.atie semoga Fieda semakin aktif brblogging..brkongsi pelbagai info,resepi & kisah anak2 yg mengamit ramai brkunjung ke blognya trmasuk la atie.
Semoga terus berkarya disamping tugas seharian sebagai seorg surirumah & seorg ibu yg penyayang serta isteri yg solehah.Aminnn
Jom singgah ke blog fieda nie......

18 comments:

amiey lee said...

huhu kta ni dh berapa tahun dah kekekek yang penting seronok berblogging kan

nuyui a.k.a miss YUI said...

dh jenguk sis fieda pg td..hihi..

tahniah sekali lg wat sis fieda ea..

IntaNBerliaN said...

dah wish dekat kak fieda tadi :-)

Cik Rose Cute said...

Baru bukak blog....Lama tak singgah sini....Wah!! blog dah cantik....hihihi Kak tie design sendiri ke?

fieda said...

waaa..terharu plk saya dgn entry ni...dah la ujan kt luar tu..hehe..mekasih kak atie..terima jgk sbb sudi jadi kwn blogger saya selama setahun ni..dari mula knl kak atie sampai la ni kita masih kekal kan..harap sampai bila2 la..saya pun doakan kita sama2 teruskan ber blog..bunga tu saya suka kaler purple lagi tu..

Tihara said...

happy besday utk blog fieda..kagum dengan blog fieda taw :)

ieda said...

cantiknyee kad ucapan dari kak atie buat fieda nie .. jeless tau ;)

Rtp Farra Arisha said...

happy blog's anniversary to her too :) hehe, keep on writing the best one :)

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

salma Amiey,betul tue:D

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

salam nuyui..k.atie br nak menjenguk...

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

salam ina...k.atie br nak wish :D

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

salam fieda..sama2.semoga begitu la hendaknya.Aminnnn

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

salam tihara..betul tu kan?cantik ngan kaler purplenya..hihi

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

salam ieda,sok2 k.atie buatkn tuk ieda lak ya...jgn jelessss

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

salam farra...TQ

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

salam Cik Rose..mana la k.atie reti nk design sendiri...tempah la sayang :D

Dalila Hamid said...

dela dh singgah tadi...

Masya said...

blog kak fieda ni dah macam menor saya tau.. dan wajib terjah setiap hari.. kalau terlepas sehari esoknya mesti nak baca jgk entry yg tertgl tu... tahniah kak fieda, mcm tak caya baru setahun.. dah banayak pengikutnya...

© Azatiesayang | Templates by : Nurulchumel's Design | All Rights Reserved™