Wednesday, January 18, 2012

WORDLESS WENDNESDAY #2


p/s:kata orang,jauh perjlnan..luas permandangan...

21 comments:

Puan Kutu said...

Setuju sgt..dah lama tak jalan jauh nie.hehe..

nuyui a.k.a miss YUI said...

lama gak xjln jauh ni..

Liza said...

salam atie...nak g mana ni?jgn jalan jauh sgt yer, nnt balik....hihihiiihi

ajumohit said...

nak gi mana ni kak atie? cantik pemandangannya tu kak

fieda said...

gambar ww tu pun ada biru jgk..hehehe

lama dah tak berjalan jauh ni..anak nk upsr taun ni kena tangguh dulu la..

Rose Khadijah said...

hai kak atie..
ros singgah sini..wah, nak ke mana tu?!!

opss cantek umah baru kak atie nih..sejuk mate memandang..

So Shy Lady said...

kbiruan lah... cantik! blik kg ye k ati ;D

Amie said...

pi mana tu Atie, baik-baik jalan jauh ye takut nanti perut kembung banyak sangat hirup angin!

CitarasaKu said...

Salam...betul tu...mendalam makna nya.

cik dila said...

Aaaa,setuju sgt dgn akak.. seronok jalan jauh nii,mmg byk yg kite boleh dpt kan.. hehe.

Have a safe journey kak! ;)

mokwo® said...

salam atie..mokwo suka, cat baru langsir baru, karpet baru kat umah atie...ai like!
selamat berjalan dan selamat pulang!
cantik permandangan tuh!

Asmara said...

cantiknya kak atie, kat ne ni?

Acik Erna said...

atie..memang betul la kata orang tu..he he

Citarasa Rinduan said...

kak..........

mmg cantiklah view perjalanan tu

quinnie said...

tengok highway ni lengang je..tapi raya cina ni mesti sesak org nak balik kg...hihihi

Mrs Kelly Walther said...

Salam Atie

NI gambar masa datang Penang hari tu ke?

IntaNBerliaN said...

gambar tu tlh membuktikan yg kata2 kak tie tu betoi :-)

izahdaut said...

pergi mana kak? best nyaa..lawa laa rumah akak. suke nyerrr.cantik

MaryaYusof said...

Salam Azatie,
Subhanallah... biru nye langit tu... sungguh indah ciptaan Allahkan dear... perjalanan ke mana?

acheeqa farhana said...

betul tu..makin jaoh kte jalan..makin mcm2 kte nmpk :)

Cik Rose Cute said...

cantik pemandangan kat depan kereta tue...biru lembut...

© Azatiesayang | Templates by : Nurulchumel's Design | All Rights Reserved™