Friday, July 5, 2013

Bila Anak Nak Balik...

Salam...
Sat lg nak ambil Adik kat asrama...
tuk tghari ni atie sempat la msk nasi minyak ni dgn geng2 ya.
Geng2nya tak sempat nak snap sbb bateri HP udah kong!.
Ni antara 
kesukaan Adik klu dia balik bercuti kat umah.Mmg bykkkkk atie msk!
Biar Adik mkn puas2...sok2 dah nak balik ke asrama semula
Pastu udah nak puasa lak.
Buruk perangai..snap dr lam peyok jer.
Sorry yer kengkawan.
Okey,Daaaa....
Nak siap2 dulu..kang My IMAM blh dr semayang Jumaat
Terus bertolak....



Nota atie:Baru jap ADIK call....Ibu dah sampai mana?Ayah semayang Jumaat dulu Dik oiii...(^_^)

9 comments:

Sura Mohd said...

sedapnya...:)

Kaz said...

Bestnya dapat emak yg pandai dan rajin masak mcm ni.

adda syuhada said...

mesti sedap...

GREENJADE said...

best nye sure adik x sabo2 nk blk rumah tu..hehehe

zana fahmi said...

Sbg ibu, kita ni susah payah masak utk anak. Anak kakpb tak suka mkn nasi selalu. Sekali sehari cukup utk dia. Pening kepala fikirkan. Anak Atie suka mkn nasi ye? baguslah...senang.

Cikgu Ma said...

x sabaq nak kawen n jd ibu..nk masak utk org2 tersayang..hahahaha

lama x jenguk blog akak..2 bulan sepi..kehkeh...sebuk..huhu

Nafira usof said...

alahaiii.. terrindu pulak nasi minyak mak zura kat kampung.. huhuhuhu.. tak sabar nak raya.*tetiba~

Yanti Isa said...

sedapnya ... kak Una kami pun balik hujung minggu ni . Selamat melayan anak-anak ya utk kita.

nik ros said...

best btol la.dapat mak yg rajin masak makanan kesukaan anak2..hehe

© Azatiesayang | Templates by : Nurulchumel's Design | All Rights Reserved™