Thursday, July 11, 2013

Kek Coklat Moist

Salam...slmt tghari semua.
Ni bkn nak buat korang kurenggg pahala posa tau..!
Nak gak menayang kek yg atie buat...resepi baru youuuu(br la bg atie...org laen resepi yg dah tak heran pon...hikhikhikhik!
Mmg sedap...
Tang topping tu mmg tak menahan...
Punya la tamak...
buat 2 adunan..hambik!Tp mmg syedap....cuma bln posa ni tak leh la siang2 hari dok ulang alik bukak esbok.
Tunggu mlm lerrrr,
Takpe....buat byk pon,anak bujang atie ada kat umah ni.
Kang berbuka puasa
Kita buka ngan kek coklat jer...blh  Bang?
Resepi??
Ambik kat FB ni..nanti atie cari balik yer..klu ada jumpa,atie taip kat sini.
Terima kasih kpd empunya resepi.Halalkn ya..

Buat mkn sendirik..leh tabur coklate rice bebyk...!

Jenuhhh ko...lom + lam loyang ada 1 lagik..hihi




Nota atie:Sapa nak?Meh!Order...taun depan baru sampai(^_^)

13 comments:

adrianna syaz said...

Sedap..hehe..sya pun baru je sml buat kek moist ni..tp versi kecik2..hehe

Rizziela said...

share resepi plz

sangat menarik sampai terkecur air liur ni

JaSSNaNi said...

assalamualaikum atie...
wow.. sekali buat sampai 4 bekas tu.. banyakkkknye.. bak mai sini 1 bekas.. :P uwah uwah uwah uwah.. :P gelak gatai..

best la.. berbuka dengan abang..

Mas said...

perh....kek yg tak jemu2 dimamam....

Fiza Rahman said...

Sedapnya. Nak sebekas ☺☺

Khai♥Rin : anies said...

1 bekas tu nk hntr ke sini kn kak? ;-)

Qhaifa Nur said...

senang isi dalam bekas macam ni..
sedapnya kak atie...geram ni

Masya said...

suka makan jugak.. sedappp....

JaSSNaNi said...

pst.. cokolat tu dari obersea.. dubai.. memang tak pernah nampak kat sini kan.. :) hehehe kebetulan penganjur GA balik malaysia terus dia pos kan.. :D

Puan Norlela Haji Nus, said...

wow.....ohsem sungguh......terbaek laaaa

Rini said...

tgk pun dh tahu mesti sedap ni. minta share resepi.

izan mama mia said...

terliur laa...

Aida78 said...

sedapnya....

© Azatiesayang | Templates by : Nurulchumel's Design | All Rights Reserved™