Tuesday, July 23, 2013

JUADAH IFTAR KE 14

Salam semua..
Dah siap juadah utk berbuka puasa?
Arini atie malas nak masak mcm2....ni jer juadah berbuka puasa atie utk ptg ini.
Alhamdulilah,ada juga rezeki atie...
Simple jer kan?
Sbbnya atie berbuka puasa sorang2 kat rumah...
My IMAM dah brtolak ke Terengganu bersama kwn2nya mlm tadi...
Alhamdulilah dah slmt sampai pon.
Bila dah mkn sensorang tu..udah xkisah pon mkn apa....janji ada!
Slmt berbuka puasa...semua.

10 comments:

Mas said...

tu la pasal kak....
mkn sorang2...apa pun boleh jerk kan...

Aju Mohit said...

simple tp mengenyangkan kak atie, klu saya wajib cari nasi juga ;)

anitadiana said...

simpel nya tie makan..kalu ita tak kenyang makan kuih..nak nasi juga..he..he..tengok badan lah...he..he

inazamri said...

kalau dah sorg mmg apa adanya je kan.tapi saya camne pun buka posa tetap nak nasi hehe

Rizziela said...

Saya pun suka berbuka dengan kuih muih...kenyang kan

nuyui a.k.a miss YUI said...

dpt jus tmbikai best ni.

Kesuma Angsana said...

ini pun dah kenyang ni rezeki2 kan !

Aida78 said...

salam...tu la kan kalu dah berbuka seorg apa2 pun boleh jerk janji kenyang...

HALAMANKU said...

Salam Kak tie.. betulpun kak.. kadang minum air dah kenyang.. selalunya yang tak tahan haus.. sian akak buka sorang2.. jgn terlewat bersahur tau he he he

intanfirdaus247 said...

makan sorang2 simple pon dah ok kan kak…janji kenyang..Alhamdulillah

© Azatiesayang | Templates by : Nurulchumel's Design | All Rights Reserved™