Monday, July 22, 2013

Pevnghantaran Ke 2 KUIH RAYA,

Salam semua.
Emmm..bila dah bercuti brblog beberapa hari...udah malas lak nk buat n3 bagai.Tu la perangai atie..hihi
Okey,ini adalah penghtran ke 2,kuih raya yg diorder kwn2 blog & FB
Alhamdulilahhhh
Dah slmt sampai dlm keadaan kuih raya masih 'comey' lagik!
Pd yg telah mengoder & rasa
Terima kasih...respon dr mereka.... SEDAP LA KAK ATIE!!!
Suker,..!suker...!
Korang bila lak nk order..?
Klu lambat...kuih habih...jgn lak kecik hati ngan atie tau!
(^_^)
Pada yg tingin nak rasa
Blh la pm/Email atie jer(ada kat n3 sticypost tu)
JOM ORDER...



Nota atie:Arini ada 2 ktk akan dipost..ari .selasa pon ada!Sapa nk celah2 order...blh la pm atie ya.

8 comments:

JaSSNaNi said...

assalamualaikum atie..
kemas kan.. skrg pos laju siap kotak bagai.. mudah la.. :) measurement tu tetap lah kan.. selamat berbisness.. :D

Qhaifa Nur said...

moga selamat tiba...
betul cakap Jassnani..kotaknya kemas

Nieda ramly said...

dah ada kotak ya? kemas dan selamatlah kuih raya tu.

Mas said...

mesti selasa tu mas punya kan...
takkk sabarr nak makan.... :)

Rizziela said...

rezeki di bulan puasa

MaDiHaA a.k.a Ratna said...

org yg rajin usaha pasti ada ganjarannya..

Khai♥Rin : anies said...

wah lebat nyer rezeki akk...

p/s kwn sy tu dia nk beli tapi sy x jumpa2 dia...asik outstation je...

nuyui a.k.a miss YUI said...

hihi..byk tu..

© Azatiesayang | Templates by : Nurulchumel's Design | All Rights Reserved™