Saturday, July 6, 2013

Laksa Pedasss..!

Salam semua & slmt malam.
Anak pompuan atie dah slmt sampai kerumah..hilang la rindu atie kat dia.
Sampai2 jer kat pintu umah....
terus g dapo bukak tudung saji..pastu menjerit....!
'Ibu masak poberet Adikkkk...!"
seronok kan bila anak2 menikmati juadah kesukaan mereka & kita sebagai ibu happy bila airtgn kita amat dirindui ole mereka.
Ptg tadi , atie masak laksa lak...
Buat pon tak byk..1 bungkus laksa jer.Dah ramai2 ni seronok & berselera nak makan.
Tp laksa atie ni klu korang mkn....
mmg berasap tinge...sbb family atie mmg 'kuat' mkn pedassss
Klu tak pedas,mana best nk makan kan?kan?


11 comments:

syalinda johari said...

arrrrrrrrrrrrghhh sedapnya laksaaaaa

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

Syalinda~laksa akak main campak2 jerrr:D

Sury Abil said...

Suka gak laksa..pedas terangkat..

Zie Fauzi said...

huhuhu...sedapnya laksa.... dah 9 bulan tak mkn laksa... masih dalam pantang..... rindu nak mkn laksa... uwaaaa.....

Amie said...

Biarlah pedas manapun laksa tetap sedap! Tak cukup makan sekali.. nak berkali2... tu pasal kalau buat tak cukup sebungkus di rumah kami Tie..

Masya said...

suke laksa yg pedas jugak, senang x payah potong cili....

Puan Kutu said...

sy suka laksa tp tak berapa tahan dengan pdas..lg satu suka makan kosong tanpa rencah..org bersalin kena pantang lama laksa ni tak faham sbb apa..

nik ros said...

sedapnyer laksa. pedas lagi best..hehe

nuyui a.k.a miss YUI said...

sedapnyaaaa..

Aida78 said...

sedapnya....terliuh dah ni adoii balik ni kene cari laksa hi2

Khai♥Rin : anies said...

kecuqqqq ayaq liuqqqqqq

© Azatiesayang | Templates by : Nurulchumel's Design | All Rights Reserved™