Saturday, July 13, 2013

KELAS ROTI BERSAMA SISLEA.

Salam semua..
Ini citer atie g kelas roti kat Ipoh aritu...
ingat dak aritu ada atie citer g Ipoh...dlm 2-3 X gak la.
Antara salah satu sbbnya
atie g kelas roti anjuran SISLEA yg famous tu!
Bkn apa tingin tgk kwn2 menayang roti yg gebuss2 kat blog.
Atie pon bljr ..utk mkn2 sendiri je.
Mmg best bljr kelas roti SISLEA ni
happening memanjang!
Masa atie join tu...
kami 3 org jer(dr penang sorang,dr Ipoh sorang)..pastu atie lerr. 
Terima kasih gak kat My IMAM
 izinkn atie bljr & byr duit kelas juge.
Tak lupa buat adik atie...yg susah pyg g htr kakaknya ni ke bengkel SISLEA..sesat2 bagai.
Call SISLEA...anak dia dtg tlg tunjukkan jalan(^_^)
 Ni bukti atie dah sampai kat bengkel SISLEA...







Antara roti yg atie bljr ...hari tu.


 Ni la sifu... SISLEA..yg pakai apron merah

 Dapat sijil lagikkk...Alhamdulilahhh


Nota atie:Blm try buat roti lagi kat rumah...ngoder mixer duluk yer..bila tu Ling???(^_^)

9 comments:

Masya said...

banyak jugak doh roti yg kak tie belajar ...

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

Ya yana..mcm2 k.atie bljr kat situ...tak sabar nk buat sendiri kat umah

Che Rosliza Che Mat said...

Nanti boleh banking sendirilah ya kak tie..hihihi

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

Blh la sikit2 Rose tuk mkn sefamily :)

Azura Aziz said...

wahhh, best tu kak atie.. pasni boleh lah menayang roti yg gebus2 kat blog hehe...

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

Salam Alycia....InsyaAllah

Arol Mubin said...

Memang gebu-gebu roti yang dibuat. Lepas nie kalau teringin nak makan roti, tak payah beli lagi. Kak Atie boleh baking sendiri. Anak-anak mesti suka! :D

nuyui a.k.a miss YUI said...

wah..best t leh buat sndiri..

Puan Kutu said...

wow bestnya siap kelas tu mmg kelas!hehe

sedapnya roti2 ni semua..:)

© Azatiesayang | Templates by : Nurulchumel's Design | All Rights Reserved™