Wednesday, July 24, 2013

SOPINK TIME!

Salam.
Nie citer kami g sopink baju raya cuti aritu...
baju raya Adik ngn atie jer + kain pasang bj melayu My IMAM & anak llaki atie.
G sopink pon tak jauh....
kat sg besar jer,lgpon kat sana pilihannya cantik2 jugak..tp kena pandai cari kedai lar.
Yg paling byk sopink...
Anak dara kecik atie tu lar... 4 psg baju yg dah siap & 2 helai kain utk buat baju kurung
Hambik koooo...!!
Kering poket ibu-ayah camni Dikkk...
Utk My IMAM & anak llaki 
sepasang sorang baju melayu.Atie beli 2 psg...sepasang yg sedondon kalernya ngan Adik dipg raya nanti.
Atie tak beli byk sbb ada 3 psg baju kurung yg blm dipakai lg...
dah buat lama,dok lam almari jer.
Jadi la...
.dah veteran ni malas nk brsakan utk raya.
Untuk seluar, T'Shirt My IMAM & anak llaki
Menyusul sopink yg ke dua kalinya nanti.
Sabar je larrrr...


 Baju peplum ni...Adik rembat sepasang!..hadoiii

Kaler baju2 ni mmg meriah..tp snap gambo waktu malam..pudar je kalernya..huuuuu

8 comments:

Ibu Lala said...

Anak anak skrg pandai berpeplum bagai. Sama la ngan anak sy. Nak baju fishtail lagi. Aduhai...

HALAMANKU said...

wah kak atie.. beraya sakan adik tahun neh.. tapi biasalah kak pengalaman erma duk asrama dulu.. ti naik sekolah ader jek majlis.. lagi pun duk asrama memang banyak guna baju kurung neh.. he he he

QueeN TerataI said...

SG BESAR mana tu kak atie? wah. byknya sopping

Sayangku Zie said...

best tu kak atie .. apatah lagi ada second round, thirt round... heheheh

intanfirdaus247 said...

Salam kak atie sayang. Salam Ramadhan...amboeh depa pi soping sakan nooo..ehhe..lama intan x jengah sini..kak atie sihat? apa menu juadah berbuka hari ini kak?

SeputihSalju said...

aritu g sungai beso jugak cari baju tp x jumpa yg berkenan..

pstt apa nama kdai tu k.atie?

Khai♥Rin : anies said...

byk nyer memborong ;-)


TERIMA KASIH krn sudi join GA sy ;-)

Acik Erna said...

assalam atie..acik dulu pun selalu ke sana..kedai yang selalu acik pergi arked man

© Azatiesayang | Templates by : Nurulchumel's Design | All Rights Reserved™