Tuesday, July 9, 2013

Proses Beli Rumah & Pemindahan

Salam semua.
Baca n3 cam lerrr atie beli rumah banglo yer
....tak mampu dennnn.TP mmg beli rumah tp rumah trpakai la kat kampung.
Sebenarnya dah lama cari rumah second camni
Tepon Apak kat kg,kot2 la ada org nak jual.Akhirnya jumpa gak...tak jauh dr kg MIL atie.
Rega?Sebijik dlm RM2000 gitu lar
Blm lg upah 'runtuhkn' rumah & pasang balik kat tpt yg kami tetapkn.
Sebenarnya beli rumah ni bkn utk kami
tp utk pekerja indonesia kami,dah 2 tahun menyewa jer.
My IMAM
 ambil keputusan,baik bina umah sendiri baru puashati
Cuma nanti bayar duit elektrik & air jer.
Comelkan umah dia?Besar gak...ada 2 ruangtamu kooo!!



Nota atie:Pada 8/9/2013 
proses angkut mengangkut rumah yg telah di'runtuhkn' bermula....akan dipindahkn ke tpt yg baru.

9 comments:

Myra Jay said...

Apapun semoga dipermudahkan urusan ye.. :)

Myra pun ada rezeki akan 'pindah' jugak :)

Azi said...

maknanya guna balik kayu tu ke..

Kakzakie said...

Angkut rumah tu macam mana maksudnya Atie. Dah dibuka atau pikul semua rumah ramai-ramai. Hihi... kakak dah kalut jadinya tak faham.

Selamat berpuasa Atie dan maaf dari kakak ye.

BUNDA a.k.a KN said...

dalam proses berpindah lah ni..dalam bulan posa plk tu..moga dipermudahkan urusan...selamat menyambut ramadhan almubarak..

adrianna syaz said...

Salam ramadhan dan salam kenal..

Sya folo blohpg atie..klu sudi,snggahke blog saya ya :D

Nafira usof said...

oohh.. ade jugak eh cam tuh.. maknanye kak ati beli rumah jer.. tanah tak termasuk lah ek?

Khai♥Rin : anies said...

semoga segalanya berjalan lancar

salam ramadan 1434H

Aida78 said...

semoga permudahkan segala urusan nanti boleh lah pindah istana baru

Mimi Azirah said...

Salam kak

sy suka umah mcm nih kak atie..umah kampung...

© Azatiesayang | Templates by : Nurulchumel's Design | All Rights Reserved™