Wednesday, July 3, 2013

Juadah Tenghari.

Salam.
Juadah tghari kami....msk 2 potong ikan jer.Sepotong utk atie...sepotong lg tuk My IMAM.
Malam???
G la pasar mlm,arini kat taman perumahan atie ada pasar malam(blh gitu..?)
Ala,sekali sekalakan?
Dok umah pon berdua jer....beli nasi ayam 2 bungkus...br 5 henggit,udah lerrr
(^_^)


8 comments:

Kakzakie said...

Betullah atie duduk berdua nak masak bagai baik beli yg dah siap senang...

Nafira usof said...

ikan masak sup ke tu?
nampak sedap dan sihat..:)

mama sara nur said...

assalam
tinggal berdua ekk he hee
biasa kan kalu kita pun berdua nak makn beli je lah
malas nak masak2

inazamri said...

sedap tengok masakan tu..tp tak penah masak sdiri.betul tu kalau dah tggl berdua ,beli lebih jimat rasanya

anitadiana said...

sedapnya ..tak reti masak mcm tu...nama apa tie..kalu berdua baik beli aje...jimat..

Yanti Isa said...

ikan masak apa tu ? sedap nampaknya .

Khai♥Rin : anies said...

Knape 2 je?utk sy? :-)

syalinda johari said...

makan dengan nasik panas2 tu sedap tu

© Azatiesayang | Templates by : Nurulchumel's Design | All Rights Reserved™