Tuesday, July 30, 2013

JUADAH IFFTAR 18 RAMADHAN

Salam semua.
Inilah 
juadah kami berdua dlm ramadha yg ke 18...bersamaan hari sabtu lps.
Simple jer...
Antaranya 
sup sayur campur,sambal tumis tauhu,ikan sepat goreng & sambal belacan.
Spt biasa kuih berbuka..kami beli jer.
Beli pon tak byk,cuma beberapa ketul jer.
Ptg ni tak tau lg nak masak apa..
Tp My IMAM 
dah request nak telur masak kicap.
Jd,antara menu juadah brbuka arini...telur lerr
(^_^)

9 comments:

intanfirdaus247 said...

salam kak atie…menarik juadah kak atie..:)

Sura Mohd said...

terliur pulak tengok sayur campur tu..hari ni x tau lagi nak buka apa..:(

Qhaifa Nur said...

nur sekarang dah buntu nak masak apa..tak kira berbuka tau sahur kak..

Nafira usof said...

sedapnye..
terliur nengok walaupon lauk n sayur je~

syalinda johari said...

terliur tengok petang2 ni..hehehehe..
selamat berbuka kak..

JaSSNaNi said...

sedapnya.. ikan sepat goreng ngan sambal belacan tu pun dah terangkat dah.. nyam nyam... terliur ni..

LYAfrina said...

sedapnya k.atie,,, lauk simple & kampong camni la pmbuka selera

SeputihSalju said...

sedap tu kak atie.. dah lama tak masak sambal tumis tauhu..

Mizz Aiza said...

juadah yang simple, tapi sedap tu..

© Azatiesayang | Templates by : Nurulchumel's Design | All Rights Reserved™