Sunday, October 30, 2011

Adik Kembali Ke Asrama.

Salam & slmt pg di hari mmgu yg ceria....kat luar panas sgt!.Alhamdllh,leh kering kain yg dah di basuh.Arini...Adik akan kembali kesekolah asramanya semula.Insallh,kami akan menghantarnya pd ptg nanti.Sedih gak tp ,Insallh mggu depan Adik balik lagi tuk menyambut hari raya adha bersama kami.
Dan kemungkinan result exam akhir tahun Adik akan keluar dlm mggu ni gak,semoga Adik mendpt keputusan yg cemerlang.Aminnn.Dan pastinya setiap ibubapa sentiasa mendoakn kejayaan anak2 mereka kan?
Okey la nk kemaskn barang2 sikit tuk Adik & msk2 tuk jajannya...Semoga gembira menghabiskn cuti dihujung mggu bersama kluarga trsyg.Daaaaaa




10 comments:

IntaNBerliaN said...

adik ni blajar dkt mana yer k.tie?

Amie said...

selamat jalan adik....

Cik Rose Cute said...

Wah!! berhati-hati di jalan raya..pagi nie memang panas...kalau petang tak tahu lagi.....hihihi

Acik Erna said...

Insyaallah Ati..adik akan berjaya didalam peperiksaannya.
begitulah harapan semua ibubapa.

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

salam ina,kat sekolah menengah sains(sabda)..

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

Salam K.Amie..terima kasih.Byeeeee

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

salam cik Rose..terima kasih,tu la kdg2 masuk ptg ni manjang hujan lebatkan...

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

Salam K.Erna..Aminnnnn,Setiap ibubapa mmg sentiasa mendoakn yg trbaek tuk anak2 kan...

katakataDILA said...

yeay, balik sekolah ^^
kejap lg pun dah nak balik ostel.
cuti dah abis.

semoga adik selamat operate & sembuh ngn cepat :)

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

salam Dila..terima kasih .Aminnnn

© Azatiesayang | Templates by : Nurulchumel's Design | All Rights Reserved™