Friday, October 28, 2011

TERIMA KASIH KELLY

Trlbh dahulu kemaafan atie pinta kpd KELLY yg telah membuat n3 khas sempena besday blog atie yg ke 2 tahun!.Sebenarnya atie xperasan mesej KELLY kat n3 trsebut & BARU HARI INI atie mengetahuinya(tu pon kelly tinggalkn msj gak..jgn merajuk ya Kelly).
Trharu sgt ada kawan blogger yg sudi buat n3 khas tuk blog atie ni(aritu UCU....tq ya).pada KELLY terima kasih sgt2....
Pada yg blm mengunjungi blog kelly..blh la singgah blognya di http://mrskellywalther6969.blogspot.com... atie suka brtandang ke blognya sbb ia menceritakn ttg tpt2 yg menarik yg dilawatinya bersama suami kesygannya,disamping itu KELLY jg pandai memasak & baking kek.Skrg di blog personalnya, KELLY menjual pelbagai pinggan mangkuk yg cantik2 belaka...pd yg ingin melihat/cuci mata ngan koleksi KELLY blh la singgah ke blognya.
Atie doakn semoga KELLY & HBnya akan kekal bahgia hingga ke akhir hayat.Aminnn

Kelly's Life
Inilah KELLY yg cantik ..manis


N3 yg ditulis oleh KELLY...TQ Dear!

8 comments:

Cik Rose Cute said...

Wow! cantiknya...Akan di terjah hihihi

Mrs Kelly Walther said...

Salam Atie

Tak merajuk pun...saja2 usik Atie...tapi terima kasih lah kerana mendoakan kebahagiaan Kelly & hubby...Semoga Atie & keluarga beroleh kebahagiaan & kasih sayang yg berpanjangan juga....Teruskan berblogging & masak sedap2 tu...mana tahu ada rezeki boleh le singgah kat rumah Atie...

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

salam Rose..jemput la ke blog kelly..mcm2 ada kat sana :D

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

salam Kelly...terima kasih singgah.Aminnnnn

So Shy Lady said...

owh nnti sy singgah ;D

anitadiana said...

simpel tapi sedap....

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

salam so shy lady...apa kabar?

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

salam anita..lauk org kampung jer :)

© Azatiesayang | Templates by : Nurulchumel's Design | All Rights Reserved™