Sunday, October 30, 2011

BERCUTI SEKETIKA & DOAKN ADIK ATIE YA.

Salam semua...atie akan bercuti seketika dr berblog mulai hari ini....atie akan ke Ipoh(slps htr anak pompuan atie ke asrama nanti)... untuk menjaga anakbuah sepeninggalan mama mereka menjalani perbedahan jantung berlubang di IJN,Kuala Lumpur
Pada semua atie mohon doakn semoga adik atie selamat menjalani perbedahan trsebut,yg dijangka pada pulul 3 ptg ESOK.Sedih & sebak rasa hati bila adik memohon maaf andai ada silap & salahnya pada atie selama ini....serta meminta mendoaknnya.Insallh Dik,YG doakn semoga k.chik(adik atie) selamat menjalani perbedahan & sihat seperti sediakala demi anak2 yg masih kecil.
Doakn atie dpt menjg kesemua anak2 buah yg seramai 5 org tu yer.
trmasuk sicomel kat bawah ni,br berusia 6 bulan.
Risau gak trutama ngan si kecik tu....sbb lom pernah berpisah ngan mamanya.harap2 dia x meragam sgt...Amin.Semoga kita bertemu lagi di n3 yg akan datang.Daaaa

20 comments:

IntaNBerliaN said...

SY DOAKAN ADIK K.TIE SLMT mnjalani pmbdahan tersebut...

kesian dkt ank yg kcik ni.. moga2 dia xmeragam.. kak tie pun jg diri...

Cik Rose Cute said...

Cik Rose doakan adik Kak tie selamat ya....Mintak2 si comel tak meragam la...

fieda said...

kak atie semoga selamat semuanya..email kak atie saya dh baca tadi..nanti jumpe lagi ye..

Kak Rose said...

semuga adik Atie selamat semuanya demi anak2 yg masih kecil... cian sikecik tu... harap2 x meragam masa ketiadaan mamanya!

CitarasaKu said...

Semuga adik Atie selamat menjalani pembedahan tersebut. Comel tengok sikecik tu. Amin

Amie said...

terharu dengan kasih sayang Atie terhadap Adik Atie... insya-Allah, semuanya akan berjalan lancar, kita doakan sama-sama ye Atie... Amien ya RabbalAlamin

Wattie said...

Semuga dipermudahkan segalanya ya Atie. Atie sememangnya anak dan ibu yg saudara yg baik

ariana said...

Semoga selamat ye..Inyaallah.

anitadiana said...

Terharu lah tie..semoga semuanya berjalan dengan lancar..dan si comel ne..geram..sanggat..tak meragam...

PutriesNoora said...

insyaAllah..amin!=D

wan nurul hezrina said...

insyaallah semuanya selamat.mummy doakan

shiori_LA said...

atie semoga adik atie selamat menjalani pembedahan dan sihat seperti sediakala ye......Amin...sian anak2 kecik lagi hmmm

ieda said...

semoga adik akak cepat sembuh ...
saya doakan kak :)

Zana Adieyza said...

semoga adik kak tie cepat sembuh.. take care kak tie..

hakak CNN said...

Mudahan semuanyer berjalan dengan lancar dan dipermudahkan segala urusann..

akak doa banyak2 yer..InsyaAllah semuanyer akan ok nanti..

Naz / Nadz COSK said...

Assallamualaikum kak Atie..
Naz doakan semoga pembedahan adik akak berjalan lancar dan Allah permudahkan segala urusan. Semoga kak chik juga diberi ketabahan dan kekuatan zahiriah dan batiniah menempuhi semua ini.
Semoga akak juga dipermudahkan segala urusan menolong dan membantu adik akak meringankan bebannya.. Nanti update ye kak status adik kak atie tu.. Sampaikan assallamualaikum Naz pada dia ye..

deqlis said...

Salam kak tie..rindu laa ngan kak tie...:-)

moga cpt sembuh ya...dan selamay menyambut aidil adha buat kak tie sekeluarga:)

(Lizz) http://www.mummycute.com/ said...

semoga adik akak cepat sembuh yer....

tiefazatie said...

moga adik kak atie cpt sembuh yaa..

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

Kepada semua yg mendoakn rikn tuk Adik atie...terima kasih yg xtrhingga.Semoga hanya ALLAH yg dapat membalas kebaikkan yg kalian berikn tuk atie sekluarga.Aminnnnn

© Azatiesayang | Templates by : Nurulchumel's Design | All Rights Reserved™