Friday, October 7, 2011

Hadiah Menang GA UMI.

Sebenarnya hadiah GA dr UMIYUMI ni dah lama dpt tp X berkesempatan nk n3kn sebagai kenangan tuk atie...suatu hari nanti.Mmg best buku resepi 'omputih' ni...mcm2 puding & pies yg ada,yg mudah ada..yg bahannya ssh nk cari pon ada:D
Pada Umi,terima kasih sgt2..sanggup htr dari jauh tuk atie.Alhamdllh.semoga buku ini akan mendtgkn manafaat kpd atie,Insallh.klu angin'R' mai blh lah cubakan..hihi




3 comments:

umiyumi said...

Salam Kak Atie, umi sendiri tak sempat nak cuba resepi kat buku ni sbb banyak sangat majalah dan buku masakan best2 kat sini sampai nak beli pun rambang mata, inikan pula nak cuba semua resepi. :p

Insyaallah ada rezeki nak buat GA lagi. seronok dpt tumpang kegembiraan dgn kawan2 :)

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

salam Umi..terima kasih ya..

umiliza989 said...

salam...
nak sama2 menang ipad x?
klik link nie:

http://says.my/social-good/ipad-2/umiliza989

sing up melalui fb tau...

liza bantu awak,awak bantu liza...jom kita sama2 berusaha untuk menang ipad2...

© Azatiesayang | Templates by : Nurulchumel's Design | All Rights Reserved™