Friday, June 15, 2012

Nasi Impit & Kuah Kacang

Salam & selamat pg.Pg ni ada lak mood nk buat n3...Alhamdulilah,mood nk blogging dari 'mari'.Pg ni atie kongsikn sarapan pg kami...berattttt,nasi impit ngan kuah kacang/kuah sate.
Dh mkn berat2 camni..mmg kenyang sgt.
Sebenarnya br arini dapo atie berasap....dr hari isnin sampai rabu,langsung x masak sbb asyik keluar temankn MyLaling yg hari2 keluar,g Langkap....g Teluk Intan & g KL.Mcm2 urusan dia....sebagai isteri,atie temankn..leh buat kawan borak2 sepjg perjlnan.
Jom layan sarapan pagi kami..InsyaAllah nk jln2 umah kengkawan yg rajinnnnn singgah sini.
Terima kasih ya.



17 comments:

kak tini (umialya) said...

akakpn lama tak masak nasi impit kuah kacang

alia haryanie said...

assalamualaikum kak,

apa khabar kak atie?saya doakan kak sekeluarga diberikan kesihatan yang lebih baik,diaugerahkan usia yang berkat,dimurahkan rezeki,diberikan kesejahteraan dan sentiasa berada dlm rahmat dn lindungan Allah Taala.moga anak akak menjadi anak yang soleh dan solehah,berjaya dunia akhirat.amin.

cuaca tak menentu sekarang akak..jaga kesihatan sama.minum air suam lebih sikit..moga akak dah sembuh sepenuhnya.banyakkan rehat sama.take care kak.

Zie said...

emm zie org utara tak minat dgn nasi himpit, kalau makan soto pun tak mau nasi impit, nak bihun jer, emmm
napelh mulut ni takleh tetima nasi impit,,,,? huk huk

Kakzakie said...

Atie.. kakak punya kuah kacang selalu tak sedaplah. Selalu kalau nak sedap kakak suruh kakak ipar kakak buatkan..

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

Umialya...tetiba tingin nk makan nasi impit lak,tu yg merajinkn diri buat.

IeRA said...

Salam atie...

moga atie sekeluarga sihat hendaknya

fieda said...

kak atie mmg rajin..

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

Alia Haryanie..Alhamdulilah,k.atie dah semakin sihat.
Terima kasih atas doanya tuk k.atie sekluarga.Aminnnn
K.atie jg sentiasa mendoakn yanie sihat & sentiasa dimurahkn rezeki.Aminnnn

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

Zie...citarasa org ni lain2,mana tau satu hari nanti zie minat sgt kat nasi impit.InsyaAllah.

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

Kak zakie...entah la kak,bila atie msk & family mkn nambah2..kira okey la tu kuah sate atie tu,hihi
Tp ada sorang kakak ipar atie pon msk kuah sate...sedappppp.

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

Iera..terima kasih atas doanya.Semoga iera sekluarga sentiasa di rahmati Allah.Aminnnn

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

Fieda..xrajin jgk,klu dah tingin nk mkn tu..kena merajinkn diri gak.hihi

Aida78 said...

waaa sedap la pulak.....mcm nak raya jerk asenya...pos cikit kat ida kak yumeee....

Kak rose said...

sesekali makan nasi impit dgn sambal tumis pun sedap..

Qhaifa Nur said...

kalau buat ikut cara MIL..kacang digoreng dan direbus..terasa macam kuah haji samuri pulak...

CheNamNam said...

hushhh sedapnyer kakkkk...si Adeq memang minat betul makan nasi impitt...suker sangat diyer kalau makan nasi impit nehhh....




kak biler kiter nak laga-laga pipi lakkk...hakak stay kat Bagan Datoh ker...

sayer selalu gak kesana lepak umh Daud kilau...:)

Sally Yatiey said...

Lama dah tak makan nasi impit dan kuah kacang ni :)

© Azatiesayang | Templates by : Nurulchumel's Design | All Rights Reserved™